fbpx

17.800 LIBERTY ΣΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ!

Ούτε ένα, ούτε δύο… 17 χιλιάδες!

 Για άλλη μια φορά η Piaggio κατάφερε να κερδίσει τον διαγωνισμό των Ιταλικών Ταχυδρομείων και έτσι θα τα προμηθεύσει με 17,783 Piaggio Liberty 125, κόστους σχεδόν 30 εκατομμυρίων ευρώ.

"Κουτί" πίσω, σχάρα μπροστά και ο προβολέας "κρεμαστός". Το Liberty σε ταχυδρομική "αμφίεση"

Τα “Poste Italiane” όπως λέγονται τα ταχυδρομεία της γείτονος χώρας έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζονται από την υπηρεσία. Έτσι τα “ταχυδρομικά” Liberty 125 διαθέτουν λύσεις και εξοπλισμό που κάνουν τη δουλειά των ταχυδρόμων ευκολότερη.

H μπαγκαζιέρα κλειδώνει και στην ποδιά υπάρχει τσάντα για εύκολη μεταφορά εγγράφων

“Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι στο εμπορικό τμήμα της εταιρίας, με αυτή την εξέλιξη. Τα Ιταλικά Ταχυδρομεία θα έχουν στα χέρια τους ένα μοντέρνο, άνετο και φιλικό προς το περιβάλλον ιταλικό σκούτερ, για χρήση μέσα στις πόλεις μας. Για την Piaggio το συμβόλαιο αυτό επιβεβαιώνει ότι το Liberty που φτιάχνεται από το Group είναι ανταγωνιστικό και δίνει συνολικά λύση στις ταχυδρομικές υπηρεσίες. Η εμπειρία της Piaggio στις αντίστοιχες υπηρεσίες και στην Ιταλία και στην Ευρώπη αποδεικνύεται από το γεγονός ότι η εταιρία έχει πουλήσει παραπάνω από 45.000 Liberty στο διάστημα 2004 μέχρι 2011”, δηλώνει ο εκπρόσωπος της Piaggio.

Το επίπεδο δάπεδο και το κεντρικό στάντ με τα δύο άκρα βοηθάει στο εύκολο "ανέβα-κατέβα"

Η έκδοση του Liberty, που είναι ειδικά μετασκευασμένη για ταχυδρομική χρήση, ονομάζεται “Delivery” και όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες διαθέτει ένα μεγάλο “κουτί”-μπαγκαζιέρα στο πίσω μέρος, μεγάλη ζελατίνα-παρμπρίζ, αλλά και “ποδιά” από πλαστικό ύφασμα για να καλύπτεται πλήρως ο αναβάτης. Μπροστά, πάνω από τον τροχό, υπάρχει μεγάλη σχάρα για μεταφορά μικροαντικειμένων και ο προβολέας βρίσκεται τοποθετημένος πάνω σε αυτήν.

Τα αμορτισέρ είναι μεγαλύτερης διαμέτρου και σκληρότερα, υπάρχει και πλάγιο στάντ, ενώ κάτω από το τιμόνι υπάρχει ειδική ταχυδρομική τσάντα για μεταφορά εγγράφων. Μια ενδιαφέρουσα πρακτική λεπτομέρεια – που θα θέλαμε να δούμε και στα “πολιτικά” σκούτερ – είναι ότι το κεντρικό στάντ διαθέτει μπράτσο/μοχλό, έτσι ώστε να μπορεί να ανοίγει και από τις δύο πλευρές. Άρα ο αναβάτης μπορεί να στήσει το σκούτερ στο στάντ και από δεξιά, και από αριστερά. Απλό και χρήσιμο…