fbpx

PGO: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΡΟΧΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Από δίτροχο… σε τρίτροχο με ένα κιτ

 Λοιπόν θυμηθείτε κάποτε στο μέλλον αυτό που θα διαβάσετε εδώ, τώρα και αποκλειστικά στο Scooternet… Κάποια μέρα, κάποιος… θα παρουσιάσει στην αγορά των σκούτερ, ένα απλό, ελαφρύ και λειτουργικό κιτ μετατροπής, που θα κάνει το δίτροχο σκούτερ… τρίτροχο. Δηλαδή το απλό σας σκουτεράκι… θα μετατραπεί σε τύπου ΜΡ3, για να καταλαβαινόμαστε. Αυτός ο “κάποιος” θα βγάλει μάλιστα πολλά λεφτά, με το τσουβάλι. Πως είπατε; Υπάρχει ήδη; Ξεχάστε τα παραπάνω, ξεχάστε τα…  

Οι φωτογραφίες προέρχονται από το ιταλικό ιντερνετικό περιοδικό cyberscooter και δείχνουν ένα τρίτροχο που παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Μιλάνο τον Νοέμβριο του ’11, το οποίο πέρασε απαρατήρητο για το σύνολο των περιοδικών σκούτερ, χάρτινων ή ηλεκτρονικών.

Η ιδέα έχει εξελιχθεί από τις PGO και την εταιρία Sanyco Bentech και αν εξελιχθεί περαιτέρω θα αλλάξει τα σκούτερ για πάντα, αφού όποιος επιλέγει θα έχει τη δυνατότητα να οδηγεί δίτροχο ή τρίτροχο σκούτερ ανάλογα με την επιθυμία του.


Τα πλεονεκτήματα των τρίτροχων έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του μπροστινού μέρους των σκούτερ (κράτημα-φρενάρισμα), ενώ αυτή τη στιγμή μόνον η Piaggio και η Quadro βρίσκονται στην αγορά.

Σύντομα, απ’ ότι δείχνουν τα πράγματα δεν θα είναι μόνες τους, αφού κατά καιρούς εμφανίζονται διάφοροι κατασκευαστές που παρουσιάζουν τρίτροχα και υπόσχονται μελλοντική παρουσία στο χώρο (βλ. Peugeot, Vectrix, κ.λπ.)


Στην Ταϊβάν τα πράγματα είναι διαφορετικά, αφου η Sanyco BenTech, μια εταιρία που φτιάχνει εξαρτήματα για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, ήδη συνεργάζεται με την PGO στο συγκεκριμένο project που φαίνεται πολύ ελπιδοφόρο. Δυστυχώς οι πληροφορίες μας είναι ελάχιστες ακόμα, αφού οι άνθρωποι της PGO δεν πολυ-επικοινωνούσαν με τους δημοσιογράφους στο σαλόνι, ενώ ακόμα και κοντινή παρατήρηση του συστήματος δεν απακάλυπτε και πολλά πράγματα, αφού ήταν καλυμμένο με πλαστικά.

Το πολύ ενδιαφέρον είναι ότι το σκουτεράκι της PGO που βρέθηκε στο Mιλάνο ζύγιζε 145 κιλά, μόλις 27 κιλά παραπάνω από το δίτροχο μοντέλο. Το μήκος από 1.870 χιλιοστά έφτασε τα 2163, δηλαδή 30 εκατοστά παραπάνω, με το μέγιστο πλάτος να φτάνει τα 710 χιλιοστά, στο τιμόνι.

Το σύστημα της PGO – Sanyco Bentech χρησιμοποιεί τροχούς 12 ιντσών, αν και δεν υπάρχει πρόβλημα να γίνουν στο μέλλον μεγαλύτερες. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο από το να αναμένουμε, αν και γίνεται σαφές ότι η αρχή έγινε. Και ξέρετε τι λένε; Αν αρχίσει να τρέχει το ρυάκι, υπάρχει περίπτωση να γίνει και ποτάμι…

Πηγή: cyberscooter.it

 (μην ξεχάσετε να δείτε και το βιντεάκι που παραθέτουμε λίγο πιο κάτω, και παρατηρείστε την απλότητα της κατασκευής του πρωτότυπου PGO – Sanyco Bentech, αλλά και το αδιανόητης πλάκας “Μίκι-Μάους” που έχουν σχεδιάσει στο μούτρο του…)

 ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ