fbpx

ΣΑΛΟΝΙ ΤΟΚΙΟ 2011: SUZUKI

Ενδιαφέροντα… αλλά ξαναζεσταμένα

Η Suzuki προτείνει στο 42ο Tokyo Motor Show στις αρχές Δεκεμβρίου τις ιδέες της “έτσι ώστε να ανταποκριθεί ενεργά στις ανάγκες της αγοράς”, όπως αναφέρει το δελτίο τύπου της εταιρίας. “Πρωτότυπα που έχουν σχεδιαστεί με έμφαση σε νέες τεχνολογικές κατευθύνσεις που προσπαθούν να επιδείξουν προς την αγορά νέες αξίες”, συνεχίζει το δελτίο τύπου με τη διαφορά ότι στο Σαλόνι του Τόκιο θα παρουσιαστούν δύο πειραματικά σκουτεράκια που έχουμε ξαναδεί, το ένα μάλιστα από το 2009. Δύσκολα τα πράγματα στον καιρό της οικονομικής κρίσης συμπληρώνουμε.

Suzuki e-Let's

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ SUZUKI e-Let’s

Το Suzuki e-Let ‘s είναι ένα μικρό ηλεκτρικό σκούτερ, που έχει παρουσιαστεί στο παρελθόν στο Τόκιο (πατήστε ΕΔΩ) που συνδυάζει την πρακτικότητα που απαιτείται στην καθημερινή οδήγηση μέσα στην πόλη, εφοδιασμένο με έναν κινητήρα που είναι τοποθετημένος πάνω στον πίσω τροχό και έχει σύστημα επανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Οι μπαταρίες του είναι ιόντων λιθίου και είναι τοποθετημένες σε χαμηλότερο σημείο, απ’ ότι ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Η μπαταρία φορτίζεται μέσω οικιακού δικτύου ηλεκτρικού και έχει αυτονομία περίπου 30 χιλιομέτρων, και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 30 χ.α.ω (επιδόσεις που περιέργως υπολείπονται των άλλων κατασκευαστών). Οι δοκιμές του e-Let’s έχουν ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο του 2010 και σύμφωνα με την εταιρία υπάρχει η επιθυμία να βγει στην παραγωγή σύντομα.

Suzuki Burgman Fuel Cell

Μαζί με το e-Let’s θα ξανα-παρουσιαστεί και το Suzuki Burgman Fuel Cell με κυψέλες καυσίμου, που είχαμε πρωτοδεί το 2009, στο Tokyo Motor Show. Το πρωτότυπο σκούτερ είναι το μόνο στον κόσμο με αυτή την τεχνολογία και μέχρι σήμερα έχει περάσει πλήθος δοκιμών στους δρόμους της Μ. Βρετανίας και Ιαπωνίας, αφού μπορεί να κυκλοφορεί στους δρόμους (με πανευρωπαϊκή έγκριση τύπου στην Ευρώπη). Η κυψέλη καυσίμου του Suzuki Burgman Fuel Cell παράγει ρεύμα από την μετατροπή του υδρογόνου σε ενέργεια, το οποίο χρησιμοποιεί ο ηλεκτρικός κινητήρας. Τα κατάλοιπα της χημικής μετατροπής του υδρογόνου σε ενέργεια είναι απλό νερό.

Suzuki Q-Concept

Το Q-Concept είναι ένα διθέσιο αυτοκινητάκι καθημερινής χρήσης, που σύμφωνα με τη Suzuki “προσπαθεί να γεφυρώσει τις μοτοσυκλέτες με τα αυτοκίνητα” (τα σκούτερ θα λέγαμε εμείς…)

To Suzuki Q-Concept έχει μήκος 2,5 μέτρων και είναι ιδανικό για καθημερινά ταξίδια απόστασης 10 χιλιομέτρων (σίγουρα για το Τόκιο πρέπει να μιλάει η εταιρία). “Το μέγεθος του είναι μικρότερο από mini αυτοκίνητο και λίγο μεγαλύτερο από μοτοσυκλέτα, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση και η ασφάλεια ενός μοντέρνου αυτοκίνητου”, ολοκληρώνει η Suzuki την παρουσιάσή της.

Suzuki GW250

Παράλληλα με τα τρία αυτά πρωτότυπα θα παρουσιαστεί στο Τόκιο και το πιο σημαντικό δίτροχο, από πλευράς εμπορικού ενδιαφέροντος, μια μοτοσυκλέτα, η Suzuki GW250, το διαμάντι του στέμματος της Suzuki στην κινεζική αγορά”, όπως αναφέρει η εταιρία, που ήδη παρουσιάστηκε στη σημαντική πλέον διεθνή έκθεση China International Motorcycle Trade Exhibition 2011 στην πόλη της Chongoing. Tο Suzuki GW250 παράγεται στην Κίνα έχει κινητήρα 250 κ. εκ. και έχει σχεδιαστεί ώστε να καλύπτει τις ανάγκες της κινεζικής αγοράς. Προσέξτε την ποιότητα κατασκευής του και αν μαντεύουμε σωστά, ετοιμαστείτε να το δεχτούμε και στην Ευρώπη στο μέλλον, με χαμηλή τιμή αγοράς.

(YΓ. Λίγες μέρες μετά τη δημοσίευση της παραπάνω είδησης η Suzuki ανακοίνωσε ότι το GW 250 θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2012 και στην Ευρώπη με το όνομα Inazuma)