fbpx

YAMAHA BW’S 125: Η επιστροφή του πρωτοπόρου

Επιστροφή στη μητέρα γη

Η Yamaha είναι από τις πρώτες διδάξασες εταιρίες στο χώρο των σκούτερ τύπου on/off road, παρουσιάζοντας ένα μοντέλο που μπορούσε να κινηθεί και στο χώμα και διέθετε και την αντίστοιχη εμφάνιση. Το θρυλικό Yamaha BW’S 125 επιστρέφει, έστω κι αν η επιστροφή αυτή γίνεται αρχικά στην Ταϊβάν.

Η Yamaha Taiwan είναι μια δυναμική εταιρία που κατασκευάζει εδώ και δεκαετίες ποιοτικά σκούτερ, αρκετά εκ των οποίων έχουν βρει το δρόμο τους μέχρι και την Ελλάδα.

Η Υamaha Ταϊβάν είναι νούμερο τρία στις πωλήσεις της χώρας αυτής (πίσω από τις Kymco και SYM) και δημιουργεί μοντέλα που δεν προορίζονται μόνο για την τοπική αγορά αλλά και για την Ευρώπη.

Η υποδοχή του νέου Yamaha BW’S 125 που μόλις παρουσιάστηκε ήταν θερμή ακόμα κι από μεγάλες Ευρωπαϊκές μοτοσυκλετιστικές ιστοσελίδες κι αυτό κυρίως λόγω του ότι η εμφάνισή του είναι δυναμική, προσεγμένη και πρωτοποριακή.

Είναι σχεδιασμένο με την αισθητική του πολυεργαλείου για όλες τις χρήσεις, σαν ένα σκληροτράχηλο 4x4, ενώ παράλληλα συνεχίζει τη σχεδιαστική φιλοσοφία που έχει να κάνει με την “περιπέτεια” την οποία έχει υιοθετήσει εδώ και χρόνια (τουλάχιστον 3 δεκαετίες!) η Yamaha.

Η νέα γενιά BW’S 125 ξεκινά από την Ταϊβάν, ξεφεύγοντας για άλλη μια φορά δυναμικά από την πεπατημένη, χρησιμοποιώντας μια μη συμβατική εμφάνιση που θυμίζει μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου.


Η συντομογραφία BW’S σημαίνει Big Wheels (μεγάλοι τροχοί) και σκούτερ της ομώνυμης οικογένειας κυκλοφορούσαν στο παρελθόν στην Ελλάδα (διαβάστε εδώ τη δοκιμή τους) και την Ευρώπη.

Η όψη του Yamaha BW’S 125 χαρακτηρίζεται από δύο ασύμμετρους στρογγυλούς προβολείς αλογόνου μπροστά που θυμίζουν BMW GS.

Πάνω από τους προβολείς υπάρχει μπροστινός “χώρος αποσκευών”. Μια δεύτερη ανθεκτική σχάρα υπάρχει και πίσω, που ενσωματώνει χειρολαβές. Ένας ακόμα αποθηκευτικός χώρος κρύβεται κάτω από τη σέλα φυσικά.

Το BW’S 125 “πατάει” πάνω σε ζάντες 12 ιντσών, με ελαστικά 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω και αμφότερα έχουν τρακτερωτό πέλμα που προορίζεται για χρήση δρόμου αλλά και χώματος.

Ελαφρώς αυξημένη είναι η απόσταση από το έδαφος και πολλά πλαστικά τμήματα είναι άβαφα αποπνέοντας αύρα heavy duty εργαλείου.

Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δύο τροχούς και σε συνδυασμό με το ABS εξασφαλίζουν την επιβράδυνση.

Μια ψηφιακή οθόνη στο τιμόνι (που είναι σωληνωτό) παρέχει πληροφορίες και μια πρίζα USB προσφέρει φόρτιση σε μικρές φορητές συσκευές.

Από πλευράς κινητήρα, το Yamaha BW’S 125 χρησιμοποιεί έναν υγρόψυκτο κινητήρα 125 κυβικών, τετράχρονο με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.

Δεν αναφέρονται ακόμα στοιχεία απόδοσης, αλλά υπολογίζουμε ότι η ιπποδύναμη θα είναι κοντά στους 12-13 ίππους, ενώ η εταιρία δίνει έμφαση στο γεγονός ότι ο κινητήρας είναι εξαιρετικά οικονομικός σε κατανάλωση καυσίμου.

Σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ντεπόζιτου των έξι λίτρων, λογικά θα προσφέρει και αυξημένη αυτονομία.

Θα υπάρχουν και αξεσουάρ για το BW 125

Το μήκος του BW’S 125 φτάνει τα 1,92 μέτρα, το ύψος της σέλας ανακοινώνεται στα 785 mm και το βάρος στα 127 κιλά.

Το νέο Yamaha BW’S 125 θα είναι σύντομα διαθέσιμο στην αγορά της Ταϊβάν σε τέσσερα χρώματα με τιμή 2.600 περίπου ευρώ. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί αν θα εξαχθεί στην Ευρώπη, αφού προηγουμένως θα περάσει από την Ιαπωνία.

X