fbpx

KYMCO KRV 180 2021: Σπορ με αλουμινένιο ψαλίδι!

Παγκόσμια πρωτιά και πάλι για την Kymco!

Έχει βαλθεί να ταρακουνήσει για τα καλά η Kymco τον χώρο των σκούτερ κι έτσι το τέταρτο βίντεο teaser της εταιρίας  δείχνει ένα σπορ σκούτερ μεσαίων διαστάσεων με σπορ σχεδίαση, το οποίο χρησιμοποιεί στην πίσω ανάρτηση ψαλίδι δύο μπράτσων και τελική μετάδοση με ιμάντα.

Δύσκολο να βγάλεις συμπεράσματα από το σύντομο βίντεο της Kymco που μόλις κυκλοφόρησε, αλλά η έρευνα στο διαδίκτυο καρποφόρησε κι έφερε περισσότερες πληροφορίες από ένα ταϊβανέζικο-κατασκοπικό site (www.motobuy.com.tw).

To ολοκαίνουργιο σκούτερ Kymco KRV 180 χρησιμοποιεί κι έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα με καινοτομική διάταξη, αφού είναι εμφανής η φυγοκεντρική μετάδοση στην αριστερή πλευρά του.

Από αριστερά ξεπροβάλλει η τελική μετάδοση, η οποία μάλλον είναι με ιμάντα, μιας και είναι δυσδιάκριτο το σημείο αυτό στη φωτογραφία.

Το KRV 180 θα καινοτομήσει στην κατηγορία των μικρών σκούτερ, αφού θα γίνει το πρώτο στην ιστορία με τέτοια τελική μετάδοση αλα Kymco ΑΚ 550!

Κι έτσι η Kymco θα γράψει μια δεύτερη “παγκόσμια πρώτη” μετά το δικύλινδρο τρίτροχο CV3.

Η εμφάνιση του Kymco KRV 180 είναι μοντέρνα και δυναμική, με σημεία που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του. Ειδικά το μπροστινό τμήμα με τα “φρύδια” και τους δυο προβολείς LED, αλλά και τα αιχμηρά τμήματα του φέρινγκ στο χαμηλότερό του τμήμα.

Οι τροχοί του Kymco KRV 180 είναι το πιθανότερο 13-14 ιντσών και ένα από τα πιο εντυπωσιακά σημεία είναι στο πίσω μέρος του το αλουμινένιο, κυρτό ψαλίδι που κάνει όλη τη διαφορά. Ο μπροστινός δίσκος είναι κυματιστός και μεγάλης διαμέτρου.

Το KRV 180 σκοπεύει να ανταγωνιστεί και την κατηγορία των 150, αλλά και των 200 κυβικών και οι Ταϊβανέζοι συνάδελφοί μας μιλούν για τον “αντίπαλο του SYM DRG 160″ στην αγορά.

Σε δυο μέρες που γίνεται η επίσημη παρουσίαση των νέων μοντέλων της Kymco θα ξέρουμε στα σίγουρα όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.