KYMCO CT 250 Xciting : Eνδιαφέρον μεν – μόνο για την Κίνα δε

 Ένα μοναδικό 250άρι Xciting

Ένα μεσαίου κυβισμού maxi scooter από την ταϊβανέζικη Kymco, αλλά μόνο για την Κινέζικη αγορά. Είναι το Kymco CT 250 Xciting και προς το παρόν δεν κοιτάζει καθόλου προς την πλευρά της Ευρώπης.

Έχουμε την εντύπωση ότι όσα σκούτερ μεσαίου κυβισμού κι αν εμφανιστούν από τους μεγάλους κατασκευαστές καλό θα είναι, αφού η αγορά έχει πάντοτε ανάγκη.

Οι κυβισμοί 200-300 κυβικών είναι από τους πιο “χρήσιμους” για κίνηση εντός πόλης και για λίγο “εκτός”, αρκεί ο σκουτερίστας να μην έχει παράλογες απαιτήσεις σχετικά με το δεύτερο. Επίσης ευπρόσδεκτα είναι τα σκούτερ που έχουν να πουν κάτι παραπάνω από τα ήδη υπάρχοντα.

Όπως για παράδειγμα το Kymco CT 250 Xciting που παρουσιάζουμε σήμερα, ένα maxi scooter με κινητήρα 250 κυβικών και εμφάνιση που δανείζεται στοιχεία από τα X-City και Downtown μαζί, σε ένα αμάλγαμα (fusion για τους νεότερους…) που εμφανίζεται σαν καλαίσθητο και διαφορετικό.

Οι 250άρηδες κινητήρες υποτίθεται ότι έχουν ξεπεραστεί από τους 300άρηδες, όμως οι διαβασμένοι αναγνώστες μας ξέρουν ότι αυτά που ονομάζουμε “300άρια” τις περισσότερες φορές έχουν απλώς 25-28 κυβικά περισσότερα από τα 250.

Μικρές είναι οι διαφορές των 250αριών από τα 278άρια, όπως και η συνολική τους απόδοση, ενώ όλος ο υπόλοιπος εξοπλισμός δεν διαφέρει καθόλου. Παρότι έχουν μείνει λίγα σκούτερ 250 κυβικών στην ελληνική αγορά, αυτό δεν σημαίνει ότι  μειώνεται η χρησιμότητά τους.

Με ένα τέτοιο λοιπόν μοντέλο η Kymco μπαίνει στην κινεζική αγορά και το προμηθεύει με 250άρη κινητήρα, 23 περίπου ίππους, τροχούς μεσαίας διαμέτρου 12-13 ιντσών, μεγάλη-άνετη σέλα, κυματιστά δισκόφρενα μπροστά και πίσω με ABS και… επίπεδο δάπεδο!

Το επίπεδο δάπεδο βελτιώνει σε μεγάλο βαθμό τη χρηστικότητα του σκούτερ σε συνθήκες καθημερινής… επιβάρυνσης.

Θα το δούμε το Kymco CT 250 Xciting στην Ευρώπη; Μάλλον δύσκολα, αφού το πιθανότερο είναι ότι πρόκειται για μοντέλο “κομμένο και ραμμένο” για τη συγκεκριμένη αγορά.

Όσο δε για την τιμή του .. θα κάνει τους συνωμοσιολόγους να παραληρούν, αφού δεν ξεπερνάει στην Κίνα τις 2.600 ευρώ. Αλλά, ως γνωστόν, άλλο Κίνα κι άλλο Ελλάδα… Έτσι δεν είναι;