fbpx

HONDA SH350i 2021: Ριζική ανανέωση

Αναβάθμιση της κατηγορίας

Νέα εμφάνιση, μεγαλύτερος κινητήρας, πλούσιος εξοπλισμός και η αύρα της ανανέωσης έρχονται στη μορφή του ολοκαίνουργιου Honda SH350i μοντέλο του 2021. H κατηγορία των 300-350 κυβικών πλουτίζει με τον καλύτερο τρόπο.

Κομψότητα και πολυτέλεια αποπνέει η εξεζητημένη εμφάνιση του μεγαλύτερου πλέον SH της αγοράς, με το μπροστινό μέρος της ποδιάς να πλαταίνει στο χαμηλότερο τμήμα της για να δεχθεί τους δυο LED προβολείς.

To μπροστινό φωτιστικό σώμα διαθέτει ενιαίο “τζάμι” δημιουργώντας την αίσθηση ότι ο προβολέας είναι ένας, ενώ τα φώτα θέσης έχουν παραμείνει στο τιμόνι.

Ξανασχεδιασμένο είναι και το οπίσθιο φωτιστικό σώμα, κι αυτό τεχνολογίας LED, όπως και τα φλας (τα οποία διαθέτουν αυτόματη ακύρωση για τους ξεχασιάρηδες). Επίσης τα φλας αναβοσβήνουν (alarm) σε περίπτωση που το σκούτερ φρενάρει απότομα, προειδοποιώντας τους επερχόμενους οδηγούς/αναβάτες που το ακολουθούν στο δρόμο.

Καινούργιες είναι και οι δυο οθόνες LCD (μια μεγαλύτερη πάνω και μια μικρότερη χαμηλότερα) στα όργανα που διαθέτουν πλήθος ενδείξεων, με τον έλεγχό τους να γίνεται από κουμπιά στο αριστερό άκρο του τιμονιού.

Η βασική δομή και οι χαρακτηριστικές γραμμές των SH έχουν διατηρηθεί φυσικά, με το κλασικό επίπεδο πάτωμα που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά του σκούτερ, μαζί με τους μεγάλους τροχούς 16 ιντσών.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα φουλφέις κράνος, κι εκεί συναντάμε θύρα USB C-Type για την φόρτιση κινητών. Το ασύρματο κλειδί (keyless) του 350 αυξάνει την πρακτικότητα, αφού ανοίγει τον κεντρικό διακόπτη, τη σέλα, αλλά και την προαιρετική μπαγκαζιέρα των 35 λίτρων.

Η μεγαλύτερη όμως αλλαγή του νέου Honda SH350i είναι ο κινητήρας που έχει αυξήσει τον κυβισμό του. Είναι προδιαγραφών Euro5, τεχνολογίας eSP+ και διαθέτει 330cc (51 κυβικά παραπάνω από τα 279 του προηγούμενου μοντέλου).

Ενισχυμένη έχει βγει η απόδοση, με την ιπποδύναμη να έχει ανέβει κατά 4 ίππους (29,4 πλέον), όπως και η ροπή κατά 0,5 kgm (3,7kgm). Η κατανάλωση που ανακοινώνεται από την Honda είναι τα 3,3lt/100km. Το ντεπόζιτο χωράει 9,1 λίτρα βενζίνης.

Για τον κινητήρα του 350, όμως, υπάρχουν κι άλλες αλλαγές όπως ο κατά 10% ελαφρύτερος στρόφαλος, με το σώμα του ψεκασμού να έχει μεγαλύτερη διάμετρο φτάνοντας τα 36mm (34mm πριν).

Αλλαγμένος είναι και ο χρονισμός των βαλβίδων και μεγαλύτερες οι βαλβίδες εισαγωγής, κι όλα αυτά οδηγούν σε καλύτερες επιδόσεις, πιο “γεμάτη” απόδοση στις χαμηλές στροφές (βλ. ροπή) και καλύτερες επιταχύνσεις.

Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας διαθέτει και “ηλεκτρονική βοήθεια” από σύστημα traction control (HSTC το ονομάζει η Honda), το οποίο μπορεί να απενεργοποιήσει ο αναβάτης αν θελήσει.

Το πλαίσιο του Honda SH350i είναι νέο κι έχει δεχθεί μικρές βελτιώσεις σε σύγκριση με του 300. Έχει διατηρήσει τα ίδια χαρακτηριστικά ακαμψίας με το προηγούμενο, αλλά είναι ελαφρύτερο κατά ένα κιλό.

Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.452 mm και η γωνία κάστερ τις 27,5 μοίρες. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 805 mm και το συνολικό βάρος του σκούτερ ανακοινώνεται στα 174 κιλά (πλήρες υγρών).

Το συμβατικό πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 35 mm, ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους σε 7 θέσεις.

Οι 16άρηδες τροχοί φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70 μπροστά και 130/70 πίσω.

Τα φρένα παρέμειναν ίδια με του 300αριού με το μπροστινό δισκόφρενο να έχει διάμετρο 256 mm και δαγκάνα 2 εμβόλων. Ίδια διάμετρο έχει και το πίσω δισκόφρενο και μονοέμβολη δαγκάνα. Το ABS είναι δικάναλο.

Αναμένουμε την ημερομηνία ερχομού του Honda SH350i καθώς και την τιμή του και μόλις τα μάθουμε θα σας ενημερώσουμε.

X