HONDA SH 300i ABS, 2016: ΠΡΩΤΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

H βελτίωση του “καλού παιδιού”

Οι πρώτες δοκιμές του Honda SH 300i ABS του 2016 από περιοδικά και ιστοσελίδες στην Ευρώπη είναι γεγονός. Μεταφέρουμε τις σημειώσεις, τα σχόλια και την κριτική των δημοσιογράφων για αυτό το σημαντικό νέο μοντέλο της Νο1 εταιρίας κατασκευής μοτοσυκλετών και σκούτερ στον κόσμο.

Ιταλοί, Γάλλοι και Ισπανοί είχαν την ευκαιρία και την τύχη να έχουν πάρει την πρώτη γεύση από το ανανεωμένο Honda SH 300i ABS και με δεδομένο ότι η ελληνική αγορά θα περιμένει την έλευσή του μετά τον Σεπτέμβριο και ίσως αργότερα μέσα στο έτος. Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί οι αγορές της κεντρικής Ευρώπης έχουν τον πρώτο λόγο και τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Για να καταλάβουμε για τι μεγέθη μιλάμε πρέπει να πούμε ότι η ιταλική αγορά από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2015 είχε απορροφήσει 2.875 SH 300! Παρεμπιπτόντως το σκούτερ αυτό – όπως και τα SH 125 και 150 – φτιάχνονται στο ιταλικό εργοστάσιο της Honda.

honda-sh-300i-2016

2015 SH300i

2015 SH300i

Πάμε να δούμε τι λένε οι πρώτες γνώμες Ιταλών, Γάλλων και Ισπανών που οδήγησαν το δημοφιλές 300άρι.

  • Πολύ καλό φινίρισμα και ποιότητα πλαστικών, ότι ακριβώς περιμέναμε από ένα από τα κορυφαία σκούτερ του γιαπωνέζου κατασκευαστή.
  • Λέγαμε και ξαναλέγαμε το πόσο καλό ήταν το SH300 και για το κατά πόσο μπορούσε να βελτιωθεί σε κάποια σημεια και να κάνει εμφανή τη διαφορά. Το πολύ καλό έγινε ακόμα καλύτερο.
  • Οι κραδασμοί λείπουν πλέον και από το τιμόνι και το δάπεδο μετά από μεγάλη διαδρομή με ταχύτητα κονά στα 130 km/h.
  • Με τη σέλα στα 80 cm οι κοντύτεροι αναβάτες θα έχουν κάποιο πρόβλημα όταν κάνουν αργούς ελιγμούς, ενώ το βάρος του σκούτερ στα 169 kg (γεμάτο) και οι compact διαστάσεις βοηθούν.
  • Ακόμα και ο πιο σκληροτράχηλος μοτοσυκλετιστής θα ευχαριστηθεί το Honda SH 300i ABS αφού το νέο πλαίσιο επιτρέπει πολύ παιχνίδι με ασφάλεια στις στροφές, με την πίσω ανάρτηση να παραμένει σκληρή και σπορ. Αντίθετα το πιρούνι είναι άψογο με πολύ καλή συμπεριφορά και στις λακκούβες και στο φρενάρισμα
  • Ανεβαίνεις στη σέλα και πολύ σύντομα νομίζεις ότι είναι το δικό σου σκούτερ κάτω από τα πόδια σου, ότι το οδηγούσες μια ζωή.
  • Το τιμόνι βρίσκεται κοντά στον αναβάτη αλλά το δάπεδο είναι αρκετά ευρύχωρο για τα γόνατα.
  • Από τα πρώτα μέτρα το SH300i ABS προσφέρει αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας. Η μετάδοση είναι πολύ ομαλή και η απόκριση στο γκάζι προοδευτική και πολιτισμένη.
  • Με κανονική οδήγηση η κατανάλωση έφτασε στα 3.4 l /100km ή τα 29.4 km/l. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται γρήγορα και τα λάστιχα Metzeler FeelFree σε διαστάσεις 110-130 / 70 R16 προσφέρουν σπορτίβικες επιδόσεις.
  • Το μακρύτερο μεταξόνιο και το πιο άκαμπτο πλαίσιο δίνουν σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες, ενώ είδαμε και 160 km/h στο κοντέρ.
  • Ο συνδυασμός μεγέθους, βάρους και απόδοσης κινητήρα φτιάχνουν ένα πολύ αξιολογο scooter για κίνηση μέσα στις αστικές περιοχές.
  • Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του μια πλατιά σέλα και μεγάλα αναδιπλούμενα μαρσπιέ.

2016YM HONDA SH300i

2016YM HONDA SH300i

2015 SH300i

  • Αυτό το τρίτης γενιάς SH 300 πλησιάζει την τελειότητα. Γρήγορο, ευέλικτο, σταθερό και εύκολ, πιο άνετο, ένα εργαλείο πόλης
  • Ο κινητήρας έχει χάσει 2 ίππους, κάτι που ισοσταθμίζεται με περισσότερη δύναμη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Δύσκολα αντιλαμβάνεται κάποιος τη διαφορά στο δρόμο, αλλά ο κινητήρας συνεχίζει να είναι πολύ καλός.
  • Το scooter είναι ικανό να ταξιδεύει με ταχύτητες 110-120 km/h και μπορεί να φτάσει πάνω από τα 150 km/h
  • Το φρενάρισμα με το στάνταρ ABS είναι ικανοποιητικό και προσφέρει ομογενές φρενάρισμα σε μπροστινό και πίσω τροχό.
  • Επιτέλους ο χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα φουλφέις κράνος και υπάχει χώρος στο δάπεδο για ένα σακίδιο.
  • Ο καινούργιος κινητήρας μπορεί να έχει μικρότερη ιπποδύναμη από τον προηγούμενο αλλά ρίχνει την κατανάλωση, μέσω της “low friction” (χαμηλές τριβές) κατά 9%. Η αλλαγή λαδιών είναι στα : 12,000 km και η αλλαγή ιμάντα στα 24.000.

ΘΕΤΙΚΑ: Κινητήρας, εξοπλισμός, φινίρισμα, ασφαλές, ευέλικτο, εύκολο στη χρήση, Smart Key, ποιότητα κατασκευής

ΑΡΝΗΤΙΚΑ: Σκληρή πίσω ανάρτηση, πλάγιο στάντ, τιμή, ύψος σέλας, πολύ διακριτική εμφάνιση, προστασία από τον αέρα, δεν υπάρχει CBS όπως πριν

X