HONDA SH 150i 2020: Ημερομηνία άφιξης και τιμή

 Καθυστερεί να έρθει λόγω Ιταλίας και κορονοϊού

Είναι καινούργιο σε όλους τους τομείς και φοράει τετραβάλβιδο, ισχυρότερο κινητήρα. Έχει περισσότερο χώρο κάτω από τη σέλα, διαθέτει traction control, και ταυτόχρονα πληροί τις νέες αυστηρές προδιαγραφές Euro5. Το νέο Honda SH 150i ευελπιστεί να γίνει ο άξιος διάδοχος μιας μακράς “αριστοκρατικής” δυναστείας σκούτερ πόλης.

Ο ολοκαίνουργιος υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας του νέου Honda SH 150i του 2020 έχει περισσότερα κυβικά (156,9 cc) και, σύμφωνα με τη Honda, οι επιταχύνσεις έχουν βελτιωθεί και έχει μεγαλώσει η τελική, ενώ έχει μειωθεί η κατανάλωση!

Η μέγιστη ιπποδύναμη φτάνει τους 16,6 ίππους στις 8.500 rpm και 1,44 kg-m ροπής στις 6.500 rpm (14.6 ίπποι στις 8.250 rpm και 1,41 kg-m στις 7.000 rpm, είχε το παλαιότερο), ενώ έμφαση έχει δοθεί στις μεσαίες-υψηλές στροφές από τις 4.000 rpm και πάνω.

Ο κινητήρας διαθέτει τεχνολογίες μείωσης εσωτερικών τριβών, εξασφαλίζοντας έτσι την ομαλότερη και οικονομικότερη λειτουργία, σύστημα Start & Stop αλλά και Traction Control (HSCT), το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί αν θελήσει ο αναβάτης.

Η εμφάνιση, παρότι δεν το φωνάζει, είναι διαφορετική, με βασική αλλαγή το ότι ο προβολέας έχει κατέβει από το τιμόνι στο ρύγχος της ποδιάς, κι επίσης το ότι έχει αυξηθεί ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, αφού το ντεπόζιτο κατέβηκε στην περιοχή του δαπέδου – που συνεχίζει να είναι επίπεδο.

Όλα τα φωτιστικά σώματα του SH είναι τεχνολογίας LED, υπάρχει smart key για κλείδωμα – ξεκλείδωμα του τιμονιού, ενώ παραμένει η keyless εκκίνηση.

HONDA SH 150, 2020: Ολική επαναφορά!

To όργανο είναι πλέον πλήρως ψηφιακό, αφήνοντας στο παρελθόν το αναλογικό ταχύμετρο που δέσποζε στο κέντρο του τιμονιού.

Πέρα από τον κινητήρα, ξανασχεδιασμένο είναι και το πλαίσιο, που είναι φτιαγμένο από σωλήνες χάλυβα.

Το νέο πλαίσιο έδωσε διαφορετική έδραση στον κινητήρα και τα δυο πίσω αμορτισέρ, αναβαθμίζοντας την άνεση των επιβαινόντων.

Το μεταξόνιο τώρα αυξήθηκε κατά 13 mm και το ύψος σέλας παρέμεινε στα 799 mm, με το συνολικό βάρος να φτάνει τα 134 κιλά.

Οι τροχοί είναι 16 ιντσών, τα φρένα είναι δισκόφρενα 240 mm, μπροστά και πίσω με ABS.

Το Honda SH150 που πέρσι είχε ανακοινωθεί ότι θα ερχόταν στην Ελλάδα στις αρχές Μαρτίου – λόγω καραντίνας, αλλά και του γεγονότος ότι κατασκευάζεται στην Ιταλία – άλλαξε ημερομηνία άφιξης και υπολογίζεται να καταφθάνει στην αγορά μας το πιθανότερο μέσα στο καλοκαίρι (*Update).

Η τιμή του νέου Honda SH 150 δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα και υπολογίζεται να είναι κοντά στις 4.000 ευρώ (*Update)..

Περισσότερες πληροφορίες: www.honda-motorcycles.gr

X