HONDA ADV125: Ίσως το ’21 στην Ευρώπη

Πρώτα η Ασία, μετά οι ΗΠΑ… και τέλος η Ευρώπη

Με τις νέες αποκαλύψεις να μιλούν για εξαγωγή του πολυσυζητημένου Honda ADV150, που κατασκευάζεται στην Ινδονησία, στην αγορά των ΗΠΑ, η Ευρώπη πρέπει να περιμένει “κάποια στιγμή” μέσα το 2021 για να το υποδεχθεί σαν Euro5 και μάλιστα με τον κινητήρα των 125 κυβικών.

Μετά τους σκουτερίστες της Ινδονησίας που απολαμβάνουν από πέρσι το Honda ADV150, που βασίστηκε πάνω στο υπάρχον PCX 150, το οποίο κυκλοφορεί μόνο στην τοπική αγορά, οι επόμενοι τυχεροί θα είναι οι Αμερικάνοι!

Πρόκειται για μια διαρροή που προέκυψε λόγω των προδιαγραφών που έπρεπε να περάσει το σκούτερ για να εισαχθεί στην αγορά των ΗΠΑ, και αποτελεί μια απρόβλεπτη κίνηση από πλευράς Honda, μιας και τα σκούτερ στην Αμερική δεν είναι τόσο δημοφιλή – ειδικά τα μικρότερου κυβισμού – σε αντίθεση με την Ευρώπη.

Η ιστορία του Honda ADV150, που τόσο αγαπητό έχει γίνει λόγω της εμφάνισής του –  η οποία αντιγράφει τις γραμμές των μεγάλων Honda XADV 750 – ξεκινάει από τα “βάθη της Ασίας” και αυτό στενοχωρεί τους Ευρωπαίους σκουτερίστες.

“Γιατί αυτοί μόνο κι όχι εμείς;” αναρωτιούνται και μέχρι να πάρουν την απάντηση διαρρέει η πληροφορία ότι το σκούτερ θα περάσει πρώτα από την αδιάφορη-σκουτεριστικά Αμερική και μετά, κάποια στιγμή, θα έρθει στην Ευρώπη!

Μόλις εγκρίθηκε το Honda ADV150 από την υπηρεσία που ρυθμίζει τους ατμοσφαιρικούς ρύπους και τις προδιαγραφές των κινητήρων στην Αμερική – η οποία παραδόξως ονομάζεται CARB (California Air Resources Board) που στα “μάγκικα” αγγλικά αποκαλείται το καρμπυρατέρ, και η οποία δεν είναι και το “καθαρότερο” σύστημα τροφοδοσίας κινητήρων. Έτσι μάθαμε ότι θα εξαχθεί στις ΗΠΑ.

Έτσι το Honda ADV150 θα κάνει πρώτα καριέρα στη Βόρεια Αμερική, ενώ όταν έρθει προς τα μέρη μας, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα φοράει τον κινητήρα των 125 κυβικών, αφού είναι ο δημοφιλέστερος κυβισμός στην Ευρώπη.

Μόνο στην Ιταλία και την Ελλάδα διατίθενται (πωλούνται) και είναι δημοφιλή τα 150άρια σκούτερ σε τέτοιο βαθμό, αφού οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι προτιμούν τα 125άρια, ειδικά σε χώρες που υπάρχει ευνοϊκή νομοθεσία ως προς τα διπλώματα οδήγησης και τα 125άρια οδηγούνται με διπλωμα αυτοκινήτου.

Η Honda Ευρώπης πρέπει να κινηθεί άμεσα και να επισπεύσει την έλευση του σκούτερ στις αγορές της δικής μας Ηπείρου… που αγαπάει τα σκούτερ όσο καμιά άλλη στον κόσμο.

Περισσότερες πληροφορίες: www.astra-honda.com