fbpx

HONDA FAZE 300 Idle Stop;

… δεν θα ήταν καθόλου άσχημα

Από το 2009 υπήρχαν φήμες οτι η Honda θα έφερνε το όμορφο Faze 250 στην Ευρώπη, αλλά στο δρόμο η εταιρία άλλαξε γνώμη, το GT scooter κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία μόνο και δεν παρουσιάστηκε ποτέ στην έκθεση του Μιλάνο το 2010.

Ο λόγος για τον αποκλεισμό της Ευρώπης και της Ελλάδας για το σκούτερ της Honda, ήταν ότι το τμήμα μάρκετινγκ αποφάσισε πως θα υπήρχε σύγχυση στην αγορά και οι αγοραστές θα αμφιταλαντεύονταν μεταξύ των Honda PCX 125, Faze και SW-T 400… Λίγο δύσκολο να αντιληφθούμε το σκεπτικό, αφού η κατηγορία των 250 κυβικών έχει μείνει χωρίς εκπρόσωπο. Η λογική εξήγηση περιέχει και το SH 300, αφού όντως αν το Faze 250 πωλείτο στην Ελλάδα πιθανά να έκλεβε πωλήσεις μεταξύ SH και PCX, που τόσο πετυχημένα είναι στον εμπορικό στίβο.

Ποιες είναι λοιπόν οι αποκλειστικές πληροφορίες που έχουμε; Το μέλλον είναι πολύ πιθανόν να φέρει Faze με κινητήρα 300 κυβικών όμως στην Ευρώπη, έτσι ώστε να αντικαταστήσει τα Pantheon και τα Foresight, ενώ είναι σαφές ότι στην Ιαπωνία η εξέλιξη του συστήματος σβησίματος του κινητήρα στα φανάρια (Idle Stop) δεν έχει σταματήσει, το αντίθετο μάλιστα.

Το σύστημα αυτό που τόσο τίμησαν οι Έλληνες σκουτερίστες, είναι σίγουρο πως θα εφαρμοστεί και σε μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρες. Τώρα το πότε και το που θα εφαρμοστεί είναι κάτι που μόνο η Honda γνωρίζει. Honda Faze 300 Idle Stop πάντως δεν θα ήταν μια καθόλου κακή πρόταση.

Έτσι, προς το παρόν, μέχρι νεωτέρας, μπορούμε να βλέπουμε τις φωτογραφίες του Japan Only μοντέλου, που προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, απλό Faze, Type-S, και ABS, με μεγάλες διαστάσεις, ικανούς αποθηκευτικούς χώρους, τροχούς 13 ιντσών και χαμηλό ύψος σέλας.

Το φρενάρισμα γίνεται με γεφυρωμένους δίσκους (CBS) μπροστά και πίσω. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος και υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες και ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής και η τροφοδοσία γίνεται μέσω ψεκασμού. Όσο για την εμφάνιση, είναι σαφές ότι θυμίζει PCX, αφού το PCX στηρίχτηκε στην εμφάνιση του Faze…