Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
KTM: Θα προχωρήσει στην παρουσίαση ενός σκούτερ
Η φαντασία οργιάζει, η ΚΤΜ κρατάει κλειστά χαρτιά Κάθε φορά που εμφανίζεται μια νέα CG εικόνα στο διαδίκτυο που δείχνει… -
Ελλάδα 2024: Top 25 πωλήσεων σκούτερ Μαρτίου – Μείωση -13%
Ο Μάρτιος υποχώρησε, αλλά όχι το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς Mετά από τους δυνατούς Ιανουάριο και Φεβρουάριο από πλευράς πωλήσεων… -
Vespa 140th of Piaggio: Επετειακή για τα 140 χρόνια
Γιορτάζει τα 140 χρόνια της η Piaggio με μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής Η Piaggio, που ιδρύθηκε το 1884, γίνεται 140… -
Honda EM1 e: και Motocompacto κέρδισαν το βραβείο σχεδίασης Red Dot
Δυο σκούτερ της Honda στην κορυφή Η Honda κατέκτησε τέσσερα βραβεία Red Dot winners 2024 στην κατηγορία Product Design, στον… -
Vicma: Καθρέφτες για Yamaha NMAX 125
Oικονομική, ποιοτική αντικατάσταση Οι καθρέφτες ΟΕ αντικατάστασης της VICMA, είναι σχεδιασμένοι σύμφωνα με τους γνήσιους καθρέφτες σε σχήμα, χρώμα και…