Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Κόσμος: 62,6 εκατομμύρια δίτροχα πουλήθηκαν παγκοσμίως το 2023
Πάμε καλά… και σε παγκόσμιο επίπεδο Η Ασία είναι η ήπειρος με τις μεγαλύτερες πωλήσεις μοτοσυκλετών και σκούτερ στον κόσμο,… -
Bando: Ιμάντας μετάδοσης για Honda Forza NSS 125 (2017-2019)
Ποιότητα Made in Japan Οι ιμάντες κίνησης της BANDO (Made in Japan), ευρωπαϊκών προδιαγραφών και ποιότητας αντίστοιχης των OEM, παρέχουν… -
Rapid K-1988: Από τα anime στην πράξη
Έρχεται το μοντέλο κινουμένων σχεδίων Akira στους δρόμους; Το σκούτερ Kaneda από τη σειρά κινουμένων σχεδίων Akira και την ομώνυμη… -
Ρεκόρ Guinness: 1.233 χιλιόμετρα πάνω σε Vespa 50
Το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο για τον κύριο Boni Μετά από 24 ώρες και χωρίς να σταματήσει για… -
STR TronII: Νέο Ανοιχτό Κράνος
Ελαφρύ, εύχρηστο και οικονομικό Το νέο ανοιχτό κράνος STR TronII είναι ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες! Είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με…