fbpx

ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ: ΔΕΚΑ ΣΚΟΥΤΕΡ 200cc

Οι “μεσάζοντες” της πόλης

 Όπως πολλοί θα έχετε παρατηρήσει, ειδικά αν παρακολουθείτε χρόνια τον Ειδικό Τύπο μοτοσυκλέτας, τα μέσα δηλαδή που ασχολούνται με τη μοτοσυκλέτα και τα σκούτερ, είτε αυτά είναι περιοδικά, είτε ηλεκτρονικά περιοδικά, ότι είναι άπειρες οι φορές που αναφέρονται οι εκφράσεις “μέση λύση”, “χρυσή τομή”, “ενδιάμεσος δρόμος”, κ.λπ. Αυτό ακριβώς είναι και τα scooter της κατηγορίας των 200 κυβικών, μια εξαιρετική λύση που συνδυάζει πολλά πλεονεκτήματα.

Είναι πολύ σημαντική η “γέφυρα” ανάμεσα σε διάφορα μοντέλα, σε κατηγορίες κυβισμών, για αυτό και οι κατασκευαστές πολλές φορές κάνουν το εξής κόλπο (επίτηδες ή κατά λάθος). Ενισχύουν μια κατηγορία και αποδύναμώνουν μιαν άλλη. Κάποτε ας πούμε κυκλοφορούσαν εντούρο και ψευδοεντούρο 175 κυβικών. Προσέξτε: ούτε 150, ούτε 200… αλλά 175. Τα 175cc όπως φαντάζεστε “γεφύρωναν” τα 125 με τα 250άρια εντούρο της εποχής και όπως ήταν λογικό αργότερα έγιναν 200άρια…

 Η κατηγορία των 200αριών σκούτερ είναι ένας από τους ενδιάμεσους δρόμους, ανάμεσα στα “ιταλικά” 150άρια, μια κατηγορία κυβισμού που έχει δημιουργηθεί για να μπορούν αυτά τα σκούτερ να κυκλοφορούν στους ιταλικούς αυτοκινητόδρομους (έτσι ορίζει ο ιταλικός νόμος, ως ελάχιστο κυβισμό στις Autostrada) και στα 250άρια, μια κατηγορία που έχει αφεθεί από τους κατασκευαστές, αφού προτιμούν πλέον τα 300άρια. Τι κάνουν όμως τα 200άρια σκούτερ; Τι αξιόλογο έχουν να μας προσφέρουν;

Πιστεύουμε ότι ο συγκεκριμένος κυβισμός, τα 200cc, είναι ο ιδανικός για κίνηση στην πόλη. Οι λόγοι είναι αρκετοί και εν γένει γνωστοί στην αγορά. Δεν πειράζει όμως, να τους κάνουμε μιαν ανακεφαλαίωση… άντε γιατί θα πέσουν κι ερωτήσεις αργότερα, έχει διαγώνισμα… 

Τα 200άρια σκούτερ έχουν περισσότερη ροπή από τα 150άρια – λογικό – άρα και καλύτερο “τράβηγμα” στο άνοιγμα του γκαζιού, στις πολύ χρήσιμες μέσα στην πόλη ταχύτητες, από 30 μέχρι 70 χιλιόμετρα την ώρα. Αυτό σημαίνει ότι κινούνται πιο σβέλτα και ανταποκρίνονται γρηγορότερα, καθώς προσπαθούμε να επιβιώσουμε μέσα στην κίνηση, ελισσόμενοι ανάμεσα σε αυτοκίνητα. Παράλληλα το βάρος τους δεν είναι ιδιαίτερα μεγαλύτερο (πολλά 200άρια δεν χρησιμοποιούν κινητήρες 200 κυβικών, αλλά λιγότερων, π.χ. 170cc), άρα θυμίζουν έντονα 125άρια-150άρια από πλευρά οδικής συμπεριφοράς. Το ίδιο ισχύει και στην ευκολία χρήσης, αφού και η γεωμετρία και οι διαστάσεις τους είναι παρεμφερείς με τα μικρότερα σκούτερ.

Τα 200άρια δεν είναι 250άρια, άρα δεν κουβαλούν στην πλάτη τους μεγαλύτερο βάρος, ούτε πιο ενισχυμένα πλαίσια σαν τα μεγαλύτερα αδελφάκια τους, αφού δεν έχουν σκοπό να είναι σταθερά σε ταχύτητες άνω των 130 χ.α.ω, αφού δεν έχουν τέτοιες τελικές ταχύτητες. Η “σταθερότητα” απαιτεί και βαρύτερα τιμόνια και γενικά πιο αργές αντιδράσεις. Τα 200άρια σε γενικές γραμμές διατηρούν την ζωηράδα και την ταχύτητα των αντιδράσεων των πιο μικρών σκούτερ.

Τα 200άρια τα καταφέρνουν, έστω και λίγο, καλύτερα στη μεταφορά δεύτερου ατόμου. Έτσι αν ένα 125άρι σκούτερ ζορίζεται, ένα 150άρι πηγαίνει λίγο καλύτερα, ένα 200άρι πάει πιο άνετα, στοιχείο που ισχύει και σε περιπτώσεις που ο δρόμος μας έχει κι ανηφόρες.

Το είπαμε και παραπάνω, τα 200άρια είναι οι “μεσάζοντες” για την κίνηση της πόλης και έχουν αξιόλογες και πολύ χρήσιμες ικανότητες, ειδικά για την κίνηση μέσα στην πόλη. Μερικά μάλιστα, όπως το Dink, το Joyride και το Burgman τα καταφέρνουν και έξω από την πόλη.

 

Gilera ST 200 Runner

XAΡΑΚΤΗΡΑΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΗ

KYMCO Αgility City 200i Top Case: H πόλη είναι το ταλέντο του

KYMCO Like 200i Top Case: Πόλη και εδώ, αλλά με διάθεση ρομαντική

APRILIA Scarabeo 200ie: Κλασική σχεδίαση, αλλά μεγάλοι τροχοί

SYM HD2 200i: Σπορ και μοντέρνες γραμμές, για κίνηση στο άστυ

KYMCO Dink 200i: Κλασικό, μεγάλο, πιο ταξιδιάρικο

SYM Joyride 200 EVO EFI: Μεγαλύτερες διαστάσεις, άνετες διαδρομές

KYMCO People GTi 200: Αιχμηρό, σφηνοειδές και γρήγορο

GILERA Runner 200 ST: Σπορ, μαζεμένο και γρήγορο

SUZUKI UH 200G Burgman Top Case: Άνετο, ταξιδιάρικο, πολυτελές

Ταξίδι: Burgman, Dink, Joyride

Σπορ: GTi, Runner, HD2

Πόλης: Like, Agility, Scarabeo

Kymco Agility City 200i Top Case

ΤΡΟΧΟΙ (μπροστά/πίσω)

KYMCO Αgility City 200i Top Case: 16 ιντσών/16 ιντσών

KYMCO Like 200i Top Case: 12 ιντσών/12 ιντσών

APRILIA Scarabeo 200ie: 16 ιντσών / 16 ιντσών

SYM HD2 200i: 16 ίντσες/16 ίντσες

KYMCO Dink 200i: 13 ιντσών/12 ιντσών

SYM Joyride 200 EVO EFI: 13 ιντσών/12 ιντσών

KYMCO People GTi 200: 16 ιντσών/16 ιντσών

GILERA Runner 200 ST: 14 ιντσών /13 ιντσών

SUZUKI UH 200G Burgman Top Case: 13 ιντσών/12 ιντσών

Kymco Dink 200i

ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

KYMCO People GTi 200: 21,1 ίπποι (υδρόψυξη)

APRILIA Scarabeo 200ie: 19,3 ίπποι (υδρόψυξη)

GILERA Runner 200 ST: 18,8 ίπποι (υδρόψυξη)

SUZUKI UH 200G Burgman Top Case: 18,0 ίπποι (υδρόψυξη)

SYM HD2 200i: 16,5 ίπποι (υδρόψυξη)

SYM Joyride 200 EVO EFI: 16.5 ίπποι (υδρόψυξη)

KYMCO Αgility City 200i Top Case: 11,6 ίπποι (αερόψυξη)

KYMCO Dink 200i: 15,6 ίπποι (υδρόψυξη)

KYMCO Like 200i Top Case: 8,5 ίπποι (αερόψυξη)

Kymco Like 200i Top Case

BAΡΟΣ

KYMCO People GTi 200: 165 κιλά

SYM Joyride 200 EVO EFI: 156 κιλά

APRILIA Scarabeo 200ie: 154 κιλά

SUZUKI UH 200G Burgman Top Case: 150 κιλά

KYMCO Dink 200i: 148 κιλά

SYM HD2 200i: 139 κιλά

GILERA Runner 200 ST: 137 κιλά

KYMCO Like 200i Top Case: 120 κιλά

KYMCO Αgility City 200i Top Case: 114 κιλά

Kymco People 200 GTi

METAΞΟΝΙΟ

KYMCO Like 200i Top Case: 1.310 χιλ

GILERA Runner 200 ST: 1.340 χιλ.

KYMCO Αgility City 200i Top Case: 1.340 χιλ.

APRILIA Scarabeo 200ie: 1.380 χιλ.

SYM HD2 200i: 1.385 χιλ.

KYMCO Dink 200i: 1.399 χιλ.

SYM Joyride 200 EVO EFI: 1.440 χιλ.

KYMCO People GTi 200: 1.450 χιλ.

SUZUKI UH 200G Burgman Top Case: 1.465 χιλ.

SYM Joyride 200 EVO

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

SUZUKI UH 200G Burgman Top Case: 735 χιλ

SYM Joyride 200 EVO EFI: 770 χιλ.

KYMCO Like 200i Top Case: 780 χιλ.

SYM HD2 200i: 790 χιλ.

KYMCO Dink 200i: 790 χιλ.

KYMCO Αgility City 200i Top Case: 790 χιλ.

APRILIA Scarabeo 200ie: 810 χιλ.

KYMCO People GTi 200: 810 χιλ.

GILERA Runner 200 ST: 815 χιλ.

SYM HD2 200

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

KYMCO Αgility City 200i Top Case: 6,0 λίτρα

KYMCO Like 200i Top Case: 7,0 λίτρα

SYM Joyride 200 EVO EFI: 7,6 λίτρα

SYM HD2 200i: 8.1 λίτρα

APRILIA Scarabeo 200ie: 8,5 λίτρα

GILERA Runner 200 ST: 8,7 λίτρα

KYMCO People GTi 200: 9,0 λίτρα

KYMCO Dink 200i: 11,0 λίτρα

SUZUKI UH 200G Burgman Top Case: 11,0 λίτρα

Suzuki Burgman 200

TIMH

KYMCO Αgility City 200i Top Case: 2.304 ευρώ

KYMCO Like 200i Top Case: 2.401 ευρώ

APRILIA Scarabeo 200ie: 2.830 ευρώ

SYM HD2 200i: 2.995 ευρώ

KYMCO Dink 200i: 3.094 ευρώ

SYM Joyride 200 EVO EFI: 3.245 ευρώ

KYMCO People GTi 200: 3.428 ευρώ

GILERA Runner 200 ST: 4.060 ευρώ

SUZUKI UH 200G Burgman Top Case: 4.395 ευρώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ