HONDA SH Mode 125, Πλήρης Δοκιμή

Best Standard

 Με μια αιφνιδιαστική, απρόσμενη κίνηση η Honda εμφάνισε το SH Mode, προσπαθώντας να δελεάσει ακόμα περισσότερους αγοραστές με μια μικρότερη, απλούστερη κατασκευή που κυρίως κοστίζει λιγότερο. Το SH Mode 125 είναι ένα σκούτερ που βασίζεται στο γνωστό SH, μοιάζει με SH, πηγαίνει σαν SH και σε κάποιους τομείς… είναι καλύτερο από το SH. ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕ: ΑΣΠΑ

 Περίεργο όνομα μα την αλήθεια. Η αγγλική λέξη Mode σημαίνει τρόπος, ρύθμιση, σε ελεύθερη μετάφραση SH Mode σημαίνει “σε στιλ SH” και αυτό είναι πασιφανές από την πρώτη στιγμή. Η εμφάνιση του “Mode” είναι πιο “παιδική”, πιο στογγυλεμένη, πιο αθώα, σε σχέση με το “κοινό SH”, κι έχουμε την εντύπωση ότι αυτή ήταν και η επιθυμία των σχεδιαστών της Honda, που θέλησαν να φανεί από την αρχή, από την πρώτη ματιά, ότι το Mode είναι φθηνότερο του γνωστού SH.

Το SH Mode προσφέρεται σε τρία χρώματα, ένα άσπρο, ένα μαύρο και ένα εκκεντρικό μεταλλικό ροζ, το οποίο η τύχη μας επεφύλασσε να δοκιμάσουμε, αποσπώντας έτσι μεγάλο πλήθος ειρωνικών (κυρίως) σχολίων, αλλά και διχασμένων κριτικών από κοπέλες που ερωτήθηκαν. Σε γενικές γραμμές το “ροζαλί” SH Mode μπορεί να ξάφνιαζε τις κοπέλες αρχικά, ενώ στην πλειοψηφία τους δήλωναν πως μπορεί να τους αρέσει, αλλά πολύ δύσκολα θα αγόραζαν όχημα (αυτοκίνητο ή δίτροχο) βαμμένο με τέτοιο χρώμα, “γιατί είναι πολύ ιδιαίτερο και δεσμευτικό”, όπως δήλωσαν.

Στους περισσότερους (και περισσότερες) από αυτούς, που δεν είναι του γούστου μας το ροζ χρώμα υπάρχει το μαύρο ή το άσπρο SH Mode, ενώ ελπίζουμε στο μέλλον να εμφανιστεί κι άλλος χρωματικός συνδυασμός, αφού τα δυο τελευταία χαρακτηρίζονται συντηρητικά και μάλλον ανέμπνευστα, χωρίς να αναδεικνύουν τη σχεδίαση του σκούτερ.

Και μπορεί τα χρώματα που προσφέρεται το SH Mode να είναι μόνο τρία, τα οποία θα κάνουν το σκουτεράκι είτε να περάσει απαρατήρητο (μαύρο, άσπρο), είτε να “βγάζει μάτι” (ροζ μεταλλικό), σημαντικότερη είναι όμως η τιμή του στα 2.690 ευρώ, που κάνει τη διαφορά στο κεφάλαιο SH.

Τι διαφορές έχει το SH Mode 125 σε σχέση με το SH 125i; Θα ήταν προτιμότερο να λέγαμε ότι έχουν ελάχιστες ομοιότητες. Πέρα από την εμφάνιση και τις πιο μαζεμένες διαστάσεις, αλλά και γεωμετρία, η σέλα είναι χαμηλότερη κατά λίγα εκατοστά (κατά 3,4 στα 765 χλστ.) έχει μικρότερη χωρητικότητα ρεζερβουάρ, αλλά και διάμετρο πίσω τροχού (14 ίντσες από 16) και είναι ελαφρύτερο κατά 18 κιλά. Η ιπποδύναμη έχει μειωθεί ελαφρώς, προς χάρη της οικονομίας καυσίμου και της βελτίωσης της ροπής. Τα φρένα και οι αναρτήσεις, όπως και το πλαίσιο εξ άλλου, είναι καινούργια.

 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τον εξελιγμένο μονοκύλινδρο, τετράχρονο, υδρόψυκτο 2βάλβιδο κινητήρα της Honda με τις μειωμένες εσωτερικές μηχανικές τριβές και το σύστημα idle stop, που σβήνει όταν το σκούτερ σταματά, βρίσκουμε και σε αυτό το σκούτερ της εταιρίας. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός είναι PGM-Fi.

Γιατί διβάλβιδος όμως και όχι 4βάλβιδος; Στην περίπτωσή μας προτεραιότητα έχει η οικονομία του καυσίμου, αλλά και η ροπή, γι’ αυτό και οι διαστάσεις του κινητήρα είναι υποτετράγωνες με τη διαδρομή μεγαλύτερη της διαμέτρου. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 11.4 ίππους, στις 8.500 σ.α.λ και η ροπή στα 1,2 kgm, στις 5.000 σ.α.λ. Η ιπποδύναμη έχει μειωθεί κατά 0.3 του ίππου και η ροπή έχει αυξηθεί κατά 0,1 kgm. 

ΣΧΕΔΙΑΣΗ – ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Το SH Mode κατασκευάζεται στο Βιετνάμ και η παραγωγή του στο μέλλον πιθανά να μεταφερθεί και στην Ιταλία. H ποιότητα κατασκευής του SH Mode είναι πολύ κοντά στην ιταλική και την ταϊλανδέζικη που γνωρίζουμε, εργοστάσια στα οποία κατασκευάζονται τα SH και τα PCX αντίστοιχα.

Η εμφάνιση του Honda SH Mode 125 φωνάζει ότι προέρχεται από την οικογένεια των SH, αλλά οι γωνίες των πλαστικών έχουν γίνει καμπύλες, στοιχείο που καθιστά το scooter πιο φιλικό στο μάτι του αρχαρίου.

Το SH Mode 125 προσφέρεται – όπως είπαμε και πιο πάνω – σε τρεις χρωματικές επιλογές: λευκό, μαύρο και ροζ χρώμα, με τα εσωτερικά πλαστικά να διαθέτουν διαφορετικό χρώμα. Άρα στο μαύρο τα εσωτερικά είναι γκρίζα, στο λευκό είναι μαύρα και στο ροζ, περιέργως, είναι καφέ (όπως και η σέλα).

Κάμποσο χρώμιο τοποθετήθηκε στη μάσκα-ρύγχος του SH και λίγο ακόμα περιμετρικά του προβολέα, ενώ αν δει κάποιος από μπροστά (ανφάς) το σκούτερ αναγνωρίζει τις κοινές γραμμές ακόμα και με Innova. Μόνη μας διαφωνία είναι το πλαστικό μαύρο οβάλ αυτοκόλλητο στην ποδιά, κάτω από το φανάρι, που φτηναίνει την εμφάνιση.

ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Μικρο-μεσαίες διαστάσεις διαθέτει το σκούτερ πόλης της Honda, με τον 16άρη μπροστινό τροχό και το επίπεδο δάπεδο. Παρόλο που το σκούτερ είναι μικρότερων διαστάσεων (από το SH) και δείχνει να προορίζεται σε αναβάτες χαμηλότερου ύψους, ακόμα και οι ψηλότεροι δεν θα δυσκολευτούν να βρουν μια θέση που τους βολεύει.

Με το βάρος του να είναι χαμηλότερο των προηγούμενων SH, φτάνει τα 116 κιλά άδειο. Η μείωση βάρους του SH Mode ανακοινώνεται από την εταιρία στα 18 κιλά, αλλά η σύγκριση γίνεται με το SH 125i ABS, που δεν εισάγεται στην Ελλάδα. Πράγμα που σημαίνει βεβαίως ότι το μόνο σκούτερ που συνδυάζει τον κωδικό SH και τον κυβισμό 125 στην Ελλάδα είναι το SH Mode.

ΤΡΟΧΟΙ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-ΦΡΕΝΑ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Σε αντίθεση με τα SH που έχουν 16άρηδες τροχούς μπροστά και πίσω, το SH Mode έχει 16άρη μόνο μπροστά, ενώ ο οπίσθιος τροχός είναι 14 ιντσών – για λόγους χωροταξίας και μείωσης του ύψους σέλας. Τα συνδυαζόμενα φρένα (σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS) είναι δίσκος 220 mm μπροστά και ταμπούρο 130 mm πίσω. Η δαγκάνα του μπροστινού δισκόφρενου έχει τρία έμβολα και με το πάτημα της αριστερής μανέτας, εκτός από το οπίσθιο μηχανικό ταμπούρο ενεργοποιείται το ένα έμβολο από αυτά.

Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε μπροστά συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με νύχι, με διαδρομή 89 mm. Πίσω, το μονό αμορτισέρ δίνει διαδρομή τροχού 75 mm και διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου. Οι ζάντες είναι και στους τρεις χρωματισμούς ασημένιες με σχεδίαση που παραπέμπει σε ιστό, με πέντε μπράτσα που καταλήγουν σε δυο μικρότερα. Τα λάστιχα είναι της βιετναμέζικης θυγατρικής της κινέζικης εταιρίας Cheng Shin (ή CST όπως ονομάζεται σήμερα) σε διαστάσεις 80/90 και 100/90.

 ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Όρθιο τοποθετείται το σώμα του αναβάτη, έτσι όπως αρμόζει σε σκούτερ πόλης, όπου ο χρήστης πρέπει να βρίσκεται σε άνετη τέτοια που να προσφέρεται ευκολία στις κινήσεις του.

Ο χώρος που προσφέρει το SH Mode στα πόδια είναι αρκετός για να δίνει άνεση και η απόσταση από το τιμόνι μέχρι τη σέλα είναι τόση, έτσι ώστε να βολεύονται τα γόνατα και τα πόδια όλων των αναστημάτων μέχρι τα 1,80 μέτρα. Το δάπεδο είναι επίπεδο, και το ύψος του από το έδαφος αρκετό ώστε να μην χτυπούν τα κατώτερα τοποθετημένα εξαρτήματα του σκούτερ, κατά τα ανεβάσματα στα πεζοδρόμια.

ΤΙΜΟΝΙ: Μικρό είναι το πλάτος του τιμονιού που βολεύει, κατά την διήθηση. Το τιμόνι είναι χαμηλά τοποθετημένο έτσι ώστε να πέφτει πάνω του λίγο από το βάρος του σώματος στα χέρια του αναβάτη. Δημιουργείται έτσι μια θέση οδήγησης που δίνει άνεση και δεν ρίχνει όλο το βάρος του αναβάτη πάνω στη σέλα.

Στα άκρα του τιμονιού υπάρχουν μικρά αντίβαρα. Ποιοτικά είναι και τα γκρίπ. Ο αναβάτης βλέπει ξεκάθαρα – χωρίς παρεμβολές – τον δρόμο μπροστά του, κάτι που βοηθά ιδιαίτερα στην κίνηση της πόλης και στον έλεγχο του SH Mode.

ΣΕΛΑ: Λογικού ύψους είναι η σέλα με λίγο και σχετικά σκληρό αφρώδες. Είναι όμως αρκετά πλατιά – προσφέροντας καλή βάση – και κυρίως διαθέτει αρκετό μήκος, για να επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται πάνω της, αν χρειαστεί, και να βρίσκει διάφορες θέσεις ώστε να ξεμουδιάζει τα μαλακά του μόρια.

Το αφρώδες μπορεί να είναι κάπως σκληρό, αλλά είναι καλής ποιότητας όπως και το κάλυμμα της σέλας. Το άνοιγμα της σέλας γίνεται από τον κεντρικό διακόπτη ή μάλλον από κουμπί (μπουτόν, που λέμε στα γαλλικά) δίπλα από αυτόν.

ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Ίδιας σκληρότητας με του αναβάτη είναι και το αφρώδες της σέλας του συνεπιβάτη, μεγαλύτερη όμως σε πλάτος. Ο συνεπιβάτης βάζει τα πόδια του σχετικά μπροστά, αλλά πάνω σε αναδιπλούμενα μαρσπιέ με το άνοιγμα των ποδιών του να κρίνεται λογικό. Λόγω της επίπεδης σέλας ανεβαίνει εύκολα στη θέση του.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Μικρή είναι η προστασία για το ανώτερο τμήμα του σώματος του αναβάτη – δεν υπάρχει ζελατίνα, παρά μόνον after market – και αρκετά καλή για τα πόδια.

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι “ότι πρέπει”, αφού χωράει φουλφέις κράνος, άρα γλιτώνει τον κόπο – σε όλους εμάς που αντιπαθούμε τα βαλιτσάκια… – να πρέπει να ψάξεις και να τοποθετήσεις “κουτί” στην σχάρα. Για να μην μειωθεί ο χώρος στο δάπεδο, ανάμεσα σε σέλα και πλάτη της ποδιάς, δεν υπάρχουν ντουλαπάκια, τα οποία ομολογουμένως είναι πάντοτε χρήσιμα.

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Εύκολο πέρασμα του ποδιού προσφέρει το επίπεδο δάπεδο του SH Mode και σύντομα ο αναβάτης στρογγυλοκάθεται στη “σκληρούτσικη”, σχεδόν επίπεδη, σέλα. Εύκολα πιάνει το τιμόνι, εύκολα εκκινεί ο κινητήρας αρκεί να πατηθεί γερά το πίσω φρένο. Πατώντας το μπροστινό και μόνο το Honda δεν θα πάρει μπροστά.

Η μηχανολογική υπεροχή του κινητήρα γίνεται φανερή από τους λίγους μηχανικούς θορύβους που εκπέμπει και τον συμπαθητικό χαμηλό θόρυβο που ξεφεύγει από την εξάτμισή του (η οποία παρεμπιπτόντως τελειώνει σε ένα πολύ άσχημο στρογγυλής διατομής τελικό, που όμως ευτυχώς καλύπτεται από ένα καλαίσθητο κάλυμμα). Λίγοι κραδασμοί θα εμφανιστούν στο ρελαντί και στα ανοίγματα του γκαζιού, ενώ κατά τα άλλα έχουμε να κάνουμε με έναν εξαιρετικά πολιτισμένο κινητήρα.

Η απόκριση στο γκάζι είναι αμεσότερη απ’ ότι στο SH 150i – eSP (ή τουλάχιστον η απόδοση του κινητήρα, η κοντύτερη μετάδοση, και το μικρότερο βάρος), αυτή την εντύπωση σου δίνουν. Σίγουρα δεν έχεις να κάνεις με μια “μακριά” μετάδοση που κοιτάει την οικονομία και την υψηλότερη τελική, παρά την αμεσότερη απόκριση. Μπορεί αρχικά να υπάρχει μια – περίεργη – καθυστέρηση στο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά μετά την εκκίνηση από στάση τα πράγματα πηγαίνουν περίφημα. Η πιο απολαυστική περιοχή λειτουργίας του SH Mode είναι σαφώς από τα 20 χ.α.ω και πάνω και κυρίως από τα 40, μέχρι τα 80 χ.α.ω, μέσα στην οποία ο αναβάτης, στην καθημερινή του μετακίνηση εισπράττει σβέλτη και ευχάριστη κίνηση.

Αμέσως εκτιμάς το χαμηλό βάρος και την στενότητα του σχήματος, που ελίσσεται εύκολα και με ακρίβεια. Το χαμηλό ύψος σέλας και το στενό δάπεδο σου επιτρέπει να το μανουβράρεις εύκολα στις αργές ταχύτητες και τα δύσκολα σημεία της πόλης. Η ακτίνα στροφής του μπροστινού τροχού δεν είναι μεγάλη, αλλά είναι ικανοποιητική, ειδικά για σκούτερ με μεγάλο μπροστινό τροχό.

Στο μεταξύ, το σύνολο του SH Mode αντιδρά σαν ένα, κόμπακτ κομμάτι, με τις αναρτήσεις να κάνουν πολύ καλή δουλειά προς αυτή την κατεύθυνση. Σφιχτές είναι οι αναρτήσεις και αρχικά νομίζεις ότι έχεις να κάνεις με ένα ακόμα ζεύγος, που θα σου κάνουν την καθημερινότητα δύσκολη, σύντομα όμως ανακαλύπτεις ότι οι αποσβέσεις πιρουνιού και αμορτισέρ είναι καλές, από τις καλύτερες που κυκλοφορούν σήμερα πάνω σε σκούτερ, πάντα μιλώντας από πλευράς συμβιβασμού μεταξύ κρατήματος-πληροφόρησης-άνεσης.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο (και λόγω των μικρών τους διαδρομών ΜΠ: 89χλστ, Π: 75χλστ.) αφού ακόμα κι ακριβότερα μοντέλα της Honda και των αντιπάλων, δεν παρουσιάζουν αντίστοιχη απόδοση. Συγκρίνοντάς τες μεταξύ τους η πίσω ανάρτηση εμφανίζεται λίγο πιο μαλακή από την μπροστινή.

Το κράτημα του Honda SH Mode 125 είναι καλό, αφού το σκούτερ είναι σταθερό όταν κινείται, το τιμόνι του είναι σχετικά γρήγορο (όχι ‘πολύ γρήγορο’), και σε καμία περίπτωση (μέχρι την τελική του) δεν εμφανίζει κάποια νευρικότητα. Σε καλή άσφαλτο θα διαγράψει γρήγορες πορείες με μεγάλη κλίση, υπενθυμίζοντας διαρκώς στον αναβάτη του την φιλική του φύση. Τα λάστιχα της Cheng Shin για άλλη μια φορά παίρνουν άριστα, με πολύ καλή συμπεριφορά και σε στεγνό και σε βρεγμένο.

Πατώντας δυνατά τις μανέτες – με 4 δάχτυλα και τις δύο – ο μπροστινός δίσκος και το ταμπούρο πίσω θα φρενάρουν πολύ καλά το σκούτερ, χωρίς μπλοκαρίσματα και με σχετική προοδευτικότητα, αλλά χωρίς να τροφοδοτούν με ιδιαίτερη αίσθηση τον αναβάτη.

Τα συνδυαζόμενα φρένα ελέγχουν από την αριστερή μανέτα το ένα έμβολο της μπροστινής δαγκάνας και το ταμπούρο: ένα σύστημα που βοηθά στο να διατηρείται η σταθερότητα και η ισοροπία κατά το φρενάρισμα. Αν θελήσεις, ας πούμε, να μειώσεις ταχύτητα πάνω στη στροφή υπό κλίση, μπορείς να πατήσεις την αριστερή μανέτα χωρίς να ανησυχείς, ενώ αν θέλεις να ακινητοποιήσεις το SH Mode πρέπει να πατάς με δύναμη και με τα δυο φρένα.

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Μικρές είναι οι δυνατότητες τουρισμού με το 125άρι της Honda, που βρίσκεται έξω από τα νερά του στις διαδρομές εκτός πόλης. Ένας ανεμοθώρακας (ζελατίνα-παρμπρίζ) κι ένα βαλιτσάκι θα φανούν χρήσιμα στον αναβάτη που θα προσπαθήσει κάτι τέτοιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι η ταχύτητα κίνησής του θα είναι στα 80-100 χ.α.ω και η αυτονομία του κοντά στα 220 χιλιόμετρα. Η σκληρούτσικη σέλα πάντως θα τον κουράσει μετά από καμιά ώρα διαδρομής.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Γύρω στους 8 ίππους φτάνουν στον πίσω τροχό του σκούτερ, κι αυτοί είναι αρκετοί για να ωθήσουν το σύνολο σε μια πραγματική τελική 97 χιλιομέτρων την ώρα (το κοντέρ ξεπερνάει τα 105 χ.α.ω). Τα 200 μέτρα από στάση καλύπτονται από το Honda SH Mode σε 13,4 δευτερόλεπτα και τα 400 μέτρα σε 21, 6 δευτερόλεπτα (με ταχύτητα εξόδου τα 90 χ.α.ω).

Η απόσταση που θα χρειαστεί το 125άρι για να ακινητοποιηθεί από ταχύτητα 50 χ.α.ω είναι τα 11,9 μέτρα. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε έφτασε τα 2,6 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, άρα με γνώμωνα αυτό το νούμερο υπολογίζουμε αυτονομία στα 210 χιλιόμετρα περίπου. Στον αυτοκινητόδρομο, στον ανοιχτό δρόμο η αυτονομία βελτιώνεται ελαφρώς.

ΤΕΛΙΚΑ…

Εύκολο στη χρήση, ελαφρύ και φιλικό το Honda SH Mode 125, με κινητήρα που δεν κάνει θόρυβο και δεν καίει, με καλά φρένα και “σωστές” αναρτήσεις. Παράλληλα, μπορεί να μην κερδίζει βραβεία ομορφιάς, αλλά κοστίζει λογικά για προϊόν της Honda και ο συνδυασμός όλων αυτών των “συστατικών” μπορούν να κάνουν το “κανονικό” SH (ακόμα κι αν είναι 150) να αισθάνεται κάποια ανησυχία. Το ποιος θα είναι ο νικητής στο στίβο της αγοράς θα το δείξει η μονομαχία και το πέρασμα του χρόνου.

 ΟΡΓΑΝΑ: Πολύ όμορφα σχεδιασμένο το στρογγυλό αναλογικό κοντέρ με εξίσου όμορφο φωτισμό σε μπλε χρώμα. Πάνω από αυτό υπάρχει μια μικρή οθόνη με ψηφιακές ενδείξεις (με ψιλές όμως, ελαφρώς δυσδιάκριτες). Πάνω-δεξιά υπάρχει ο δείκτης βενζίνης και αριστερά χώρος για ενδεικτικές λυχνίες.

Ευτυχώς, εκτός από χιλιομετρητή ολικό και μερικό υπάρχει και ρολόι. Εκτός από τις βασικές ενδεικτικές λυχνίες: check engine, φλας, φώτα, κ.λπ, υπάρχει και ένδειξη για τη λειτουργία του Idle Stop.

ΦΩΤΑ – ΚΟΡΝΑ: Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι η Honda – σε αντίθεση με τους αλλους κατασκευαστές – ΔΕΝ χρησιμοποίησε λαμπάκια τεχνολογίας LED στα φωτιστικά της σώματα. Η δύναμη του προβολέα είναι μέτρια στη μεσαία σκάλα, ενώ στη μεγάλη σκάλα η δέσμη είναι περιορισμένη.

Ένα χαρακτηριστικό του προβολέα είναι ότι (λόγω σχήματος) “φέγγει” φως και στην κορυφή του και γίνεται ορατό και από τον αναβάτη, καθώς οδηγεί. Φλάς και οπίσθιο φωτιστικό είναι ισχυρά και έχουν ικανό μέγεθος για να φαίνονται. Η κόρνα είναι και αυτή ικανοποιητικής έντασης.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Το 5,5λιτρο ρεζερβουάρ βρίσκεται κάτω από τη σέλα που ανοίγει με κουμπί, άρα είναι εύκολη η πρόσφαση θεωρητικά. Πρακτικά όμως αναβάτης (κι αν υπάρχει και συνεπιβάτης) πρέπει να κατέβουν από τη σέλα για να γεμίζει το ντεπόζιτο.

ΣΤΑΝΤ: Εύκολα στη χρήση είναι και το πλάγιο και το κεντρικό στάντ.

ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ-ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Και εδώ έχουν τοποθετηθεί δυστυχώς οι ανάποδοι διακόπτες που υιοθετήθηκαν πρόσφατα από την Honda: με τα φλας και την κόρνα να έχουν αλλάξει τοποθέτηση. Επίσης δεν υπάρχει σινιάλο στους διακόπτες. Στην κεντρική κλειδαριά, εκτός από το κουμπί που ανοίγει τη σέλα βρίσκουμε και φραγή ασφαλείας. Οι καθρέφτες είναι απλοί και λειτουργικοί, με μεσαίο ύψος βραχιόνων και καλή ορατότητα.

ΣΧΑΡΑ-ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ: Σχάρα με ενσωματωμένες χειρολαβές που γίνεται και βάση για το top box (βαλιτσάκι).

ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Το Honda SH Mode 125 δεν έχει ντουλαπάκια μπροστά στην ποδιά, αλλά υπάρχει γάντζος για σακούλες και ψώνια της λαϊκής ή του σουπερμάρκετ. Ενεργοποίηση ή απενεροποίηση του idle stop κατά βούληση από διακόπτη. Εκτός από το κεντρικό υπάρχει και πλάγιο στάντ.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:2.690 ευρώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υδρόψυκτος, με 1ΕΕΚ, 2βάλβιδος, 125 κ.εκ. με ψεκασμό PGM- FI
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:11.4 ίπποι, στις 8.500 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι, με διαδρ. 89 mm/ Ένα αμορτισέρ, με διαδρομή 75 mm
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 220 mm/ Ταμπούρο 130 mm, συνδυασζόμενα με σύστημα CBS
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
16 ίντσες/14 ίντσες (ελαστικά 80/90 μπροστά, 100/90 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.305 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:765 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:5,5 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:116 kg
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Όμιλος Σαρακάκη, Λ. Αθηνών 71, Αθήνα τηλ. 210 3483300
X