Χώρος για δύο κράνη κάτω από τη σέλα, πρακτικό ντουλαπάκι στο κέντρο του τιμονιού, 40ρια καλάμια πιρουνιού, 14ρηδες τροχοί και όλα αυτά σε 400 και 500 κυβικά εκατοστά, έκδοση RS και ABS, με τετραβάλβιδους, υδρόψυκτους κινητήρες.
Νεα Μοντελα
ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΥΤΕΡ: ΑΠΟ ΤΟ 1900, ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Τα σκούτερ, όλου του κόσμου! Η μοναδική στην Ελλάδα εγκυκλοπαίδεια των σκούτερ με παραπάνω από 350 εταιρίες και χιλιάδες μοντέλα,…
Αγοραζοντας Μεταχειρισμενο
Προϊοντα
Ιστορικα Αρθρα
ARIEL 3, 1970 : Οι πρωτοποριακοί τρεις τροχοί και η καλοτυχία της Honda
Η χρεωκοπία στην Αγγλία οδήγησε σε επιτυχία στην Ιαπωνία Μια ιστορία που ξεκινάει από κάποιους μηχανικούς και την ευρεσιτεχνία τους…DKW HOBBY,1954-’57: “Μοντέρνο” του ’50
Το DKW Hobby που έφτιαχνε η Audi… Στα μέσα περίπου της δεκαετίας του 1950 εμφανίζεται μια νέα τάση στους “λαϊκούς”…
Συγκριση Scooter
Επιλέξτε μέχρι 4 Scooter και δείτε με μια ματιά τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά.
-