fbpx

SYM CITYCOM 300i CBS, Πλήρης Δοκιμή

Παλιός, καλός φίλος

 Δεν είναι καινούργιο στην αγορά το SYM Citycom 300i που δοκιμάζουμε αυτή τη φορά. Δεν είναι καινοτόμο, δεν κουβαλάει νέες τεχνολογίες, ακόμα και η εμφάνισή του είναι συνηθισμένη. Και όμως το Citycom είναι ένα σκούτερ διατηρείται ψηλά στις πωλήσεις της ελληνικής αγοράς και αυτό δεν οφείλεται μόνο στην πολύ καλή τιμή του, αλλά κυρίως στο όνομα που έχει χτίσει εδώ και χρόνια… ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ 

SYM Citycom 300i CBS: Ήσυχο, σταθερό, με δυνατότητες και για τουριστικάη χρήση

SYM Citycom 300i CBS: Ήσυχο, σταθερό, με δυνατότητες και για τουριστικάη χρήση

Το SYM Citycom 300i είναι ήδη γνωστό στην αγορά των σκούτερ από το 2008 και εκατοντάδες έλληνες σκουτερίστες έχουν διανύσει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα πάνω του. Το Citycom 300i ήταν το δημοφιλέστερο 300άρι της εταιρίας και “γνωστή ποσότητα” στο χώρο, και τώρα επανέρχεται αφού πρώτα τοποθέτησε ένα σύστημα συνδυασμένων φρένων CBS.

Η επαναφορά αυτή συνδυάζεται και με μια συμφέρουσα τιμή στην πληρωμή μετρητοίς, στα 3.395 ευρώ (κανονική τιμή 3.795 ευρώ) καθιστώντας το έτσι το φθηνότερο 300άρι της αγοράς μαζί με το Aprilia Street 300 (και το Derbi Rambla 300, που είναι ίδιο) που κοστίζει το ίδιο. Η διαφοροποίηση του Citycom σε σχέση με το αντίπαλο Street, αλλά και με όλα τα άλλα 300άρια είναι ότι προσφέρει μεγαλύτερες διαστάσεις και άνεση, αλλά και καλή προστασία από τον αέρα, άρα και δυνατότητες ταξιδιού.

Όντας σκούτερ με τροχούς 16 ιντσών δεν κινείται στο δρόμο του Honda SH που είναι λεπτό, κόμπακτ σκούτερ πόλης. Το Citycom έχει μεγαλύτερες επιφάνειες θέλοντας να καλύψει εκτός από τη χρήση πόλης και τις κοντινές εκδρομές. Το σημαντικό είναι βέβαια η διάμετρος των τροχών, που είναι 16άρηδες μπροστά και πίσω δίνοντας ένα μεγάλο πλεονέκτημα στο σκούτερ στον τομέα της οδικής προβλεψιμότητας και του περάσματος πάνω από τις κακοτεχνίες των δρόμων.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας του Citycom έχει προέλθει από την αναβάθμιση του κινητήρα του GTS 250. Είναι τετραβάλβιδος και διαθέτει αυτό το μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν τα SYM, ειδικά για τις ελληνικές συνθήκες οδήγησης με υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι, δηλαδή την κεραμική επίστρωση στο χιτώνιο, που δεν επιτρέπει τη γρήγορη αύξηση θερμοκρασίας ακόμα και σε επιβαρυνμένες συνθήκες.

Στην πράξη τα βεντιλατέρ των SYM δουλεύουν λιγότερο από τα υπόλοιπα μέσα στην πόλη και τα μποτιλιαρίσματα. Η ιπποδύναμη του κινητήρα των 263,7 κυβικών εκατοστών (τα λιγότερα σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα 300άρια της αγοράς) φτάνει σχεδόν τους 24 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και η ροπή του τα 2,44 kgm στις 6.000 σ.α.λ.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Το άσπρο χρώμα “μεγαλώνει” το Citycom, το γκρι μεταλλικό και το μαύρο το “σοβαρεύει” και το αλλάζει αναδεικνύοντας άλλες χάρες του συνολικού σχεδιασμού του. Έχει μικρές επιρροές από Yamaha XMAX 250, που μπορούν να γίνουν διακριτές σε μερικά σημεία (όπως για παράδειγμα στην ουρά από το πλάι), ενώ το μπροστινό μέρος είναι αυτό που κάνει το 300άρι άμεσα διακριτό, με μεγάλα φωτιστικά σώματα και ψηλή ζελατίνα με χούφτες για τα άνω άκρα του αναβάτη.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με design που ξεκινάει με αιχμές μπροστά, αλλά και ύψος, που περνάει σε μια “ρωμαλαία” μεσαία περιοχή δαπέδου και “σβήνει” με πλακουτσωτή ουρά και καμπύλες. Η συναρμογή των πλαστικών και η γενική ποιότητα κατασκευής είναι καλή συνολικά, αν και τα εσωτερικά πλαστικά της ποδιάς είναι λίγο πιο σκληρά από τα συνηθισμένα.

ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Μεσαίες προς μεγάλες είναι οι διαστάσεις, με μακρύ μεταξόνιο στα 1.500 χιλιοστά (ενάμιση μέτρο δηλαδή). Μεγάλο είναι το ύψος του στο μπροστινό κομμάτι λόγω της ζελατίνας, αλλά και στο τμήμα της σέλας για τον συνεπιβάτη που πρέπει να ανέβει 92 εκατοστά (920 χιλιοστά) για να καθίσει πάνω της.

Απευθύνεται σε μέσα προς υψηλά ύψη αναβατών, δηλαδή από 1,75μ και πάνω. Ανεβασμένο είναι κάπως και το βάρος του αφού φτάνει άδειο τα 182 κιλά.

ΤΡΟΧΟΙ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-ΦΡΕΝΑ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Εδώ η SYM δεν έχει “κοροϊδέψει” την κατηγορία, με κάποιο τροχό για παράδειγμα να μην είναι 16άρης (πχ ο πίσω για λόγους χωροταξίας), αλλά έχει δώσει 16άρηδες τροχούς μπρος-πίσω. Οι ζάντες είναι πεντάμπρατσες, βαμμένες μαύρες και η ιδιαιτερότητά τους είναι ότι τα μπράτσα κάνουν γωνία, “τσακίζουν” μετά το κέντρο του τροχού, για λόγους γεωμετρίας, αλλά και αντοχής. Πραγματικά οι ζάντες (μοιάζουν με αστεράκια νίντζα!) από πλευράς εμφάνισης σε πείθουν για το πόσο γεροδεμένες είναι.

Τα λάστιχα έχουν διαστάσεις 110/70 μπροστά και 140/70 πίσω και είναι φτιαγμένα από την Maxxis. Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δυο τροχούς (260 χιλιοστών αμφότεροι) και μάλιστα με 2έμβολες δαγκάνες. Το τηλεσκοπικό πιρούνι έχει 35άρια καλάμια, δίνει διαδρομή 100 χιλιοστών, ενώ τα δυο (ρυθμιζόμενα) αμορτισέρ πίσω δίνουν διαδρομή τροχού 91 χιλιοστών.

ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Ο αναβάτης κάθεται ψηλά πάνω στο σκούτερ, ενώ το τιμόνι είναι ακόμα ψηλότερα φέροντας του πήχεις των χεριών του σε παράλληλη θέση με το έδαφος. Το ύψος της σέλας από το έδαφος είναι αρκετό, στα 800 χιλιοστά. Αρκετά μεγάλο είναι το μήκος των μαρσπιέ/δαπέδου του Citycom, που δίνουν στον αναβάτη ευρυχωρία.

Το πλάτος θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο, αν δεν υπήρχε το αρκετά μεγάλο τούνελ. Η απόσταση/άνοιγμα από την ποδιά μέχρι την αρχή της σέλας είναι μόνο 23 εκατοστά, κι έτσι αν θέλεις να ανεβοκατεβαίνεις στο σκούτερ περνώντας το πόδι σου από αυτή την περιοχή (και όχι καβαλώντας το από πίσω, σαν σε μοτοσυκλέτα) θα πρέπει να προπονηθείς λίγο (είναι λίγο στενάχωρα τα πράγματα).

Το δάπεδο επεκτείνεται και προς τα πάνω, δημιουργώντας δύο σκαλοπάτια για μια δεύτερη θέση τοποθέτησης των ποδιών, που όμως είναι περισσότερο διακοσμητική, παρά λειτουργική. Τα πόδια τοποθετούνται σε άνετη θέση πάνω στο δάπεδο, ενώ η επιφάνειά του είναι ιδιαίτερα αντιολισθητική, τόσο που αν χρησιμοποιεί κάποιος αθλητικά παπούτσια, αυτά κολλάνε πάνω του. Το οπτικό πεδίο είναι καλό για αναβάτες ύψους 1.76 και πάνω, ενώ για τους χαμηλότερους η ζελατίνα παραμορφώνει στα άκρα της τα είδωλα και ενοχλεί.

ΤΙΜΟΝΙ: Το κόψιμο του τιμονιού είναι μέτριο, αφού η ακτίνα στροφής είναι στα 2,3 μέτρα, στοιχείο που φανερώνεται στους δύσκολους επιτόπου ελιγμούς πόλης. Το ύψος του τιμονιού είναι αρκετά βολικό για διηθήσεις, ενώ στα άκρα του φοράει ποιοτικά γκρίπ και αντίβαρα για τους κραδασμούς.

ΣΕΛΑ: Είναι αρκετά φαρδιά η σέλα, αφού το πλάτος της φτάνει τα 280 χλστ. Το μήκος της είναι περιορισμένο στην περιοχή του αναβάτη (330χλστ.), ενώ το ύψος των 800χλστ. σε συνδυασμό το πλάτος της ανοίγουν τα πόδια, που πατούν κάτω άνετα μόνο αν ο αναβάτης έχει υψηλότερο ανάστημα.

Το αφρώδες υλικό (αρκετά σκληρό) και το κάλυμα είναι καλής ποιότητας, ενώ μια μικρή “κόντρα/μαξιλαράκι” προσφέρει υποστήριξη στον αναβάτη κατά τις επιταχύνσεις.

ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Μικρή η υψομετρική διαφορά των δύο τμημάτων της σέλας, με αυτό του συνεπιβάτη να είναι αρκετά πλατύτερο στα 400 χιλιοστά (μεγάλη η διαφορά από τα 280 του αναβάτη). Είναι πλατιά η σέλα, είναι και ψηλά τοποθετημένη κι έτσι ο συνεπιβάτης πρέπει να υπερεκτείνει τον μηρό του για να ανέβει πάνω της. Για τα πόδια του υπάρχουν αλουμινένια αναδιπλούμενα μαρσπιέ, που ανοίγουν με το πάτημα ενός κουμπιού.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Πέρα από την ικανοποιητικού ύψους ζελατίνα (από lexan μεγάλου πάχους) υπάρχουν και προστατευτικές χούφτες για τα χέρια του αναβάτη.

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Κάτω από τη σέλα που ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος με χωρητικότητα 16,7 λίτρων, που χωράει ένα ανοικτό ή ένα φουλφέις κράνος και μερικά ακόμα μικροπράγματα – ένα μεγάλο πλεονέκτημα για σκούτερ με τροχούς 16ιντσών-επίπεδου πατώματος. Μπροστά στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι που κλειδώνει, που μοιάζει μεγαλύτερο απ’ έξω αλλά όταν ανοίξει αποκαλύπτει χώρο μόνο στην αριστερή του πλευρά που είναι αρκετά βαθύς.

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Ο κινητήρας που ξεκινάει άμεσα με το πάτημα της μίζας, είναι ομαλός στη μετάδοσή του, αλλά συγχρόνως ευχάριστος στη λειτουργία. Οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι (πολύ καλή δουλειά από τη SYM στον τομέα αυτό) και ο ήχος του χαμηλός. Η ταχυστροφία δεν είναι το ισχυρό του σημείο, αλλά από την άλλη ο ψεκασμός είναι άριστα ρυθμισμένος: έχει καλή απόκριση, δουλεύει χωρίς δισταγμούς και δεν κάνει σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού.

Η γενική διάθεση του κινητήρα είναι πολιτισμένη, προσφέροντας ικανοποίηση στον αναβάτη και ευχαρίστηση, χωρίς εκρήξεις δύναμης. Οι επιδόσεις δεν είναι το φόρτε του Citycom, αφού από τους 24 ονομαστικούς ίππους, στον πίσω τροχό φτάνουν οι 16,3 ίπποι, αριθμός που αν σας φαίνεται λίγος, τότε θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι ελάχιστα παραπάνω αποδίδει στον τροχό και ο κινητήρας Quasar της Piaggio των 278 κυβικών, που χρησιμοποιείται σε όλα τα 300άρια της εταιρίας (Piaggio, Aprilia, Derbi, Gilera, Vespa).

Άρα τι λέμε; Ότι ο κινητήρας του Citycom επενδύει περισσότερο στην προοδευτική απόδοση, την ηρεμία και την βελούδινη επιτάχυνση και όχι στην επιθετικότητα, αφού έχει ελαστικότητα και καλή ροπή. Από στάση επιταχύνει ισχυρότερα μετά τα 20-25 χ.α.ω, φτάνει μέχρι τα 90 χ.α.ω με ζωντάνια και μετά πηγαίνει αργά μέχρι τα 130+ του κοντέρ, με την βελόνα να τελειώνει λίγο πρίν τα 140 και όλες αυτές οι επιδόσεις βρίσκονται κοντά στον ανταγωνισμό, εκτός βέβαια από την περίπτωση του Honda SH 300i που είναι το γρηγορότερο και ισχυρότερο όλων των 300αριών.

Η αίσθηση που μεταφέρεται στον αναβάτη μόλις καθίσει ψηλά πάνω στο Citycom είναι πολύ κοντά σε μοτοσυκλέτα, αφού και η θέση οδήγησης και το καλό πλαίσιο, αλλά και η λειτουργία του αρκετά μαλακού πιρουνιού συμβάλουν σε αυτό. Τα λάστιχα είναι αρκετά καλά, αρκεί να μην το παρακάνετε, αφού γλιστρούν από ένα σημείο και μετά, προσφέροντας μέτρια πληροφόρηση. Τα αμορτισέρ είναι σφιχτά και θα ενοχλήσουν τους επιβαίνοντες σε μέτριου βάθους και ύψους ανωμαλίες του δρόμου, παρόλο που έχουν μεγάλο μήκος. Με δύο άτομα δουλεύουν καλύτερα απ’ ότι με ένα αποδεικνύοντας ότι η απόσβεση συμπίεσης είναι περισσότερη και στόχος των μηχανικών της SYM ήταν να μην χάνει το Citycom την καλή οδική συμπεριφορά του ακόμα και με δύο άτομα και φορτωμένο.

Η οδική συμπεριφορά είναι καλή, με το βάρος να κουβαλιέται χαμηλά από το σκούτερ να επιδεικνύει αργές και σταθερές αντιδράσεις στο γύρισμα του τιμονιού κατά την είσοδο στη στροφή, λόγω μεγάλου μεταξονίου και 16άρηδων τροχών. Το κράτημα στις στροφές είναι καλό παντού, εκτός ίσως από περιπτώσεις σε τις γρήγορες στροφές, με κακοτεχνίες στο δρόμο, όπου το 300 ταράζεται (λόγω των αμορτισέρ κυρίως).

Λόγω των παραπάνω γεωμετρικών χαρακτηριστικών που στοχεύουν στη σταθερότητα και τις αργές αντιδράσεις, αλλά και του αυξημένου βάρους του Citycom που ξεπερνά τα 180 κιλά, το σκούτερ μέσα στην πόλη δεν είναι το ταχύτερο, απευθυνόμενο περισσότερο σε αναβάτες που αναζητούν την απλή, ήσυχη καθημερινή μετακίνηση, παρά το κυνήγι του λεπτοδείκτη του ρολογιού.

Τα φρένα με μεγάλη διάμετρό δίσκων στα 260 χλστ και τη συμβολή πλέον του συστήματος CBS, έχουν γίνει αποτελεσματικότερα από πρίν, αφού – βλ. μεταλλικά σωληνάκια και καλές τρόμπες – και αίσθηση έχουν και δύναμη.

Με το πάτημα της αριστερής μανέτας φρενάρει εν μέρει και το μπροστινό δισκόφρενο και η ρύθμιση του κατανομέα πίεσης είναι τέτοια, ώστε να μπλοκάρει πρώτα ο πίσω τροχός και ο μπροστινός να συνεχίζει να γυρίζει. Πατώντας και τα δύο φρένα μαζί επιτυχγάνεται φυσικά το καλύτερο φρενάρισμα, με το SYM Citycom 300i CBS να απαιτεί 37,9 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 90 χ.α.ω.

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Πέρα από την μετακίνηση στην πόλη το Citycom δεν “σκιάζεται” μπροστά στις μεγαλύτερες διαδρομές έξω από την πόλη, αφού προσφέρει μια γεναιόδωρη ποδιά και ζελατίνα που προστατεύει πολύ καλά τον αναβάτη. Παράλληλα η καλή του κατανάλωση μέσα και έξω από την πόλη θα δώσει οικονομικές διαδρομές και καλή αυτονομία στο ταξίδι. Το Citycom στον αυτοκινητόδρομο “καίει” 3,9 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα διαδρομής, άρα η αυτονομία από το 10λιτρο ντεπόζιτο φτάνει τα 256 χιλιόμετρα.

Όπως είπαμε από πλευράς πλαισίου και στησίματος αναρτήσεων, τα καταφέρνει στα μεγάλα φορτία – λόγω σκληρών αμορτισέρ και οπίσθιας κατανομής βάρους – κι έτσι το δικάβαλο και οι μπαγκαζιέρες δεν το απασχολούν ιδιαίτερα, αρκεί βέβαια να προσαρμοστείτε σε ταχύτητες ταξιδιού από 90 εώς 110 χ.α.ω. Ιδιαίτερα καλή αντίσταση και αντιδράσεις εμφανίζει το σκούτερ στον αυτοκινητόδρομο με ισχυρό αέρα.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Στο κοντέρ βλέπουμε τη βελόνα πάνω από τα 136 χ.α.ω., αλλά στην πραγματικότητα το Citycom πηγαίνει με 126 χ.α.ω. Οι 16,3 ίπποι που αποδίδονται στον τροχό καταφέρνουν να κινήσουν τα 182 κιλά του σκούτερ σε 19 δευτερόλεπτα για τη δοκιμασία των 0-400 μέτρων, ενώ τα 100 μέτρα καλύπτονται σε 7,3 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση μέσα στην πόλη φτάνει τα 4,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.

ΤΕΛΙΚΑ…

Τo SYM Citycom 300i CBS είναι ένα πολυτάλαντο σκούτερ με τροχούς 16 ιντσών για χρήση πόλης, αλλά και ικανό να κάνει κοντινά ταξίδια, κι αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Είναι άνετο, με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα και κινείται από έναν ομαλό, ήσυχο κινητήρα με χαμηλή κατανάλωση.

Το Citycom Προστατεύει καλά τον αναβάτη του από αέρα, βροχή και κρύο και έχει αργές, σταθερές αντιδράσεις σε όλες του τις κινήσεις. Παράλληλα είναι φθηνό, ειδικά στην τιμή μετρητοίς και έτσι μπορεί να διεκδικήσει μέρος από την πίτα των πωλήσεων της δημοφιλέστερης κατηγορίας σκούτερ στην Ελλάδα.

ΟΡΓΑΝΑ: Πλήρη – διαθέτουν και στροφόμετρο – ισορροπημένα σαν εικόνα, αλλά μικρών διαστάσεων, με το ενδείξεις που δεν είναι ιδιαίτερα ευδιάκριτες. Ο φωτισμός είναι συμπαθητικός, ενώ γενικά γίνεται μια ανάμιξη αναλογικών και ψηφιακών οργάνων.

Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη LCD διαθέτει μερικό και ολικό χιλιομετρητή, στάθμη καυσίμου με μπάρες, θερμοκρασία κινητήρα, ρολόι. Οι λυχνίες είναι: φλας, στάθμη λαδιού, μεγάλη σκάλα φώτων, κλείδωμα σέλας, ψεκασμός, πλάγιο στάντ.

ΦΩΤΑ – ΚΟΡΝΑ: Ισχυρό φως βγαίνει από τους πολυεδρικούς προβολείς και στις δύο σκάλες. Τα οπίσθια φωτιστικά σώματα έχουν μεγάλης επιφάνειας ανοιχτόχρωμα κόκκινα τζάμια με καλή ένταση, όπως εξ’ άλλου και τα φλας. Δυνατή κόρνα, με – ορθά – ενοχλητικό θόρυβο

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Η τάπα του ρεζερβουάρ βρίσκεται στην κορυφή του τούνελ, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Η τάπα κλειδώνει και είναι πλήρως αφαιρούμενη. Το ντεπόζιτο που βρίσκεται ακριβώς από κάτω, χωράει 10 λίτρα.

ΣΤΑΝΤ: Υπάρχει ένα κεντρικό στάντ, αλλά και γερό πλάγιο, που κάνει θόρυβο όταν κλείνει.

ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ – ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Μεγάλοι, τετράγωνοι, με κάπως σκληρή λειτουργία, αλλά πλήρεις, με διακόπτη για τα φώτα και σινιάλο. Ο συρταρωτός διακόπτης των φλας είναι λίγο ψηλότερα από ότι θα βόλευε, για να τον βρίσκει κατευθείαν ο αριστερός αντίχειρας. Ο κεντρικός διακόπτης έχει και συρταρωτή φραγή για μεγαλύτερη αντικλεπτική ασφάλεια.

Οι καθρέφτες είναι καλής κατασκευής με κοντά μπράτσα. Ρυθμίζονται εύκολα, αλλά το οπτικό τους πεδίο είναι ελλειπές, ειδικά στις εξωτερικές/κάτω γωνίες τους, αφού οι καθρέφτες σε αυτό το σημείο είναι φάλτσα κομμένοι.

ΣΧΑΡΑ-ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ: Υπάρχουν μόνο δυο γερές πλαστικές χειρολαβές και όχι σχάρα.

ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Κουμπί ασφαλείας κάτω από σέλα , διακόπτης οn-off φώτων, γάντζος ανοιγόμενος στην ποδιά, έξοδος ρεύματος για φόρτιση συσκευών, φραγή στην κεντρική κλειδαριά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:3.795 ευρώ (3.395 ευρώ, μετρητοίς)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, με 1 ΕΕΚ και 2 βαλβίδες, 263,7 κ.εκ, με ηλεκτρονικό ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:24,0 ίπποι, στις 7.500 σ.α.λ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 35 χλστ. και διαδρομής 100 χλστ. /Δύο αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 91 χλστ.
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. / Δίσκος διαμέτρου 260 χλστ.
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
16 ιντσών/16 ιντσών (ελαστικά 110/70 μπροστά και 140/70 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.500 χλστ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 800 χλστ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:10,0 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:182 κιλά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Γκοργκόλης, Θησέως 309, Αθήνα, τηλ: 210 9403880,

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ