Σπορ εμφάνιση, 14άρηδες τροχοί και 150 κυβικά
Ένα νέο σκούτερ, το Honda Vario 150 eSP σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει πιθανότητα να εισαχθεί σύντομα στην Ελλάδα.
Πριν από ένα χρόνο – και κάτι μήνες – είχαμε παρουσιάσει από τούτες εδώ τις ηλεκτρονικές σελίδες του Scooternet ένα νέο σκούτερ που είχε μόλις παρουσιάσει η Honda στην Ινδονησία, λέγοντας ότι το νέο Honda Vario 150 eSP “δυστυχώς δεν είναι για όλους, αφού προορίζεται μόνο για την τοπική αγορά και ότι … οι Ευρωπαίοι μπορούν απλά να το κοιτούν”.
Γράφαμε παρακάτω: “Με δεδομένο τις πολύ καλές πωλήσεις των Honda SH και Honda PCX σε όλη την Ευρώπη είναι σίγουρο ότι ένα τέτοιο σκούτερ, σαν το καινούργιο Vario θα μπορούσε να γίνει και αυτό εμπορική επιτυχία, αφού διαθέτει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των αδελφών του: έχει δυναμική και σπορ εμφάνιση, κάνοντας τα PCX και SH να μοιάζουν με μοντέλα που απευθύνονται σε μεγαλύτερες ηλικίες”.
Ένα χρόνο και δυο μήνες μετά, ερχόμαστε στο σήμερα και σύμφωνα με πηγές υπάρχει ενδεχόμενο το Honda Vario 150 eSP να το δούμε στην ελληνική αγορά.
Το Honda Vario το σπορ και πρωτότυπης αισθητικής σκούτερ, χαίρει υψηλής εκτίμησης και δημοφιλίας, αφού είναι το δεύτερο σε πωλήσεις δίτροχο στην Ινδονησία. Μόνο το 2015 πούλησε 1,38 εκατομμύρια μονάδες και μέχρι σήμερα υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν στους δρόμους της χώρας 8.0 εκατομμύρια Vario!
Το Honda Vario 150 eSP κατασκευάζεται στην Ινδονησία από ένα εργοστάσιο (PT Astra Honda Μotor) που είναι γνωστό στην ελληνική αγορά, μιας και την έχει προμηθεύσει επανειλλημένα με πλήθος μοντέλων.
Η ιπποδύναμη του κινητήρα των 150 cc (διαμ.x διαδρ. 57,3 x 57,9 mm) φτάνει τους 12,4 ίππους, στις 8.500 rpm και η ροπή τα 1,28 kgm στις 5.000 rpm.
Σύμφωνα με το εργοστάσιο ο κινητήρας – που διαθέτει και σύστημα Idling Stop System (ISS) – καταφέρνει να διανύσει τα 0-200m σε 11.9 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 102 km/h, ενώ η κατανάλωσή του είναι στα 48 km στο λίτρο καυσίμου. Το μεταξόνιο του είναι 1.280 mm, το βάρος στα 109 κιλά.
Η έξυπνη τεχνολογία μειωμένων τριβών έχει εφαρμοστεί στον κινητήρα eSP (Enhanced Smart Power) έτσι ώστε να βελτιστοποιηθεί η καύση και να ελαχιστοποιηθούν οι τριβές και επομένως οι απώλειες ενέργειας. Η εκκίνηση του κινητήρα εκτός από τη μίζα γίνεται και με μανιβέλα αν χρειαστεί.
Εκτός από το σύστημα “stop & go” της Honda – που σβήνει αυτόματα τον κινητήρα μετά από 3 δευτερόλεπτα ακινησίας των τροχών και εκκινεί τον κινητήρα με το γύρισμα του γκαζιού – το Vario 150 διαθέτει και συνδυαζόμενα φρένα Combi Brake System (CBS), με δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω.
Υπάρχει 18λιτρος χώρος κάτω από τη σέλα, για ένα φουλφέις κράνος και ντεπόζιτο χωρητικότητας 5.5 λίτρων. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 14 ιντσών – μια διάσταση που την θεωρούμε ιδανική για χρήση στην πόλη – και το δάπεδο ευρύχωρο και επίπεδο.
Το Honda Vario 150 eSP τουλάχιστον στην ασιατική αγορά διατίθεται σε τρία ματ χρώματα: καφέ, μπλε, μαύρο και σε μαύρο μεταλλικό και λευκό πέρλα.
Μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες για το νέο Vario 150 eSP θα σας ενημερώσουμε. Μείνετε συντονισμένοι.