fbpx

VESPA GTS 125-GTS 150, 2017: Οι πρώτες Vespa με Start&Stop!

Νέες “Σφήκες” που αναβοσβήνουν αυτόματα

Μετά τις νέες Vespa Primavera και Sprint 125 του 2017, η εταιρία παρουσιάζει τις Vespa GTS 125 και Vespa GTS 150 που πληρούν τις προδιαγραφές Euro4 και κινούνται από την τελευταίας γενιάς μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα i-Get. Με τέσσερις βαλβίδες και σύστημα Start&Stop, για πρώτη φορά στην ιστορία του σκούτερ με το θρυλικό όνομα.

Μοντέρνος κινητήρας με περιβαλλοντολογικές ευαισθησίες που σταματάει τη λειτουργία του στα φανάρια. Ρετρο-μοντέρνα εμφάνιση με ισχυρό όνομα πάνω στο πρεσσαριστό μεταλλικό πλαίσιό της, με ποιοτικό φινίρισμα. Οι Vespa GTS 125 και Vespa GTS 150 με απόδοση 12,3 ίππων και 14,6 ίππων αντίστοιχα ανανεώνονται στα πλαίσια των προδιαγραφών Euro4 και παρουσιάστηκαν επίσημα στο σαλόνι Intermot της Κολωνίας.

vespa-gts-125_150_2017-3

Ο νέος κινητήρας, που ήδη χρησιμοποιείται στα Piaggio Medley 125 και 150, και στους δύο κυβισμούς πληροί τις τελευταίες αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, είναι υγρόψυκτος με κυλινδροκεφαλή 4 βαλβίδων και τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού.
Οι διαστάσεις του κινητήρα άλλαξαν: η διάμετρος των 52 mm αυξήθηκε στα 58,7 χιλιοστά. Το πιστόνι είναι ξανασχεδιασμένο, βελτιωμένο είναι και το σύστημα ψύξης, με πολλά εξαρτήματα να έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη μείωση των εσωτερικών τριβών και τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας τους.

vespa-gts-125_150_2017-21
Η έκδοση των 125
cc αποδίδει 12,3 ίππους στις 8.250 rpm. Η μέγιστη τιμή της ροπής έχει φτάσει τα 1,11 kgm, στις 6.750 rpm. Η έκδοση των 150 κυβικών αποδίδει 14,8 ίππους στις 9.750 rpm και μέγιστη ροπή 1,2 στις 7.500rpm.

Η Piaggio ανακοίνωσε τυποποιημένη κατανάλωση WMTC στα σε 42,4 km/l για τη Vespa GTS 125 και στα 41,1 km / l για την GTS 150, μεγάλα διαστήματα σέρβις (κάθε 10.000 km) και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 20.000 χιλιόμετρα.

Προσέξτε την τακτοποίηση του εγκάρσια τοποθετημένου ψυγείου κινητήρα

Προσέξτε την τακτοποίηση του εγκάρσια τοποθετημένου ψυγείου κινητήρα

Το σύστημα Start & Stop σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν περάσουν από 3 έως 7 δευτερόλεπτα, ανάλογα με το αν ο κινητήρας έχει φτάσει στη σωστή θερμοκρασία. Στο άνοιγμα του γκαζιού ο κινητήρας επανεκκινείται αθόρυβα, αφού απουσιάζει η κλασική μίζα που έχει αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό μοτέρ brushless (χωρίς ψήκτρες).

To σύστημα Start&Stop, σβησίματος και αυτόματης επανεκκίνησης στο άνοιγμα του γκαζιού, ονομάζεται Regulator Inverter Start&Stop System (RISS) και προσφέρει μικρότερη κατανάλωση, λιγότερους ρύπους στην ατμόσφαιρα – καθώς μένει σβηστό κατά τις στάσεις στα φανάρια.

vespa-gts-125_150_2017-1

Οι Vespa GTS 125 και Vespa GTS 150 έχουν εφοδιαστεί με θύρα USB, που βρίσκεται μέσα στο ντουλαπάκι της ποδιάς – βολικό για τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών – τα φλας και τα φώτα ημέρας είναι LED. Τα φρένα που είναι δισκόφρενα και στους δυο τροχούς είναι εφοδιασμένα με σύστημα ABS (2κάναλο), ενώ υπάρχει και σύστημα αντι-σπιναρίσματος ASR, ελέγχου δηλαδή της πρόσφυσης του πίσω τροχού στο άνοιγμα του γκαζιού, σε περίπτωση υπερβολικής δύναμης, που αποτρέπει το γλίστρημα του ελαστικού.

Η σέλα ξεκλειδώνει κι από μακριά με τηλεχειριστήριο, ενώ υπάρχει και σύστημα Bike Finder, που κάνει εύκολο να βρει κάποιος το σκούτερ σε γεμάτο πάρκινγκ, αφού αναβοσβήνει τα φλας του σκούτερ.