fbpx

YAMAHA AEROX 125 LC, 2016: Παρουσιάστηκε στην Ινδονησία

Το επίσημο σκούτερ των Rossi και Lorenzo

Με έντονα σπορ σχεδίαση, δυο επιθετικούς “σχιστομάτικους” προβολείς LED στο φερινγκ-άκι του και υγρόψυκτο κινητήρα, παρουσιάστηκε χθες στην Ινδονησία το ολοκαίνουργιο Yamaha Aerox 125 LC.

Yamaha-aerox-125-lc-3

To Yamaha Aerox είναι ένα σκούτερ που εμφανίστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά το 1997 με κινητήρα 50 κυβικών και σπορ εμφάνιση. Επίσης ήταν και το επίσημο σκούτερ των αγωνιστικών ομάδων της Yamaha στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Ο Valentino Rossi κυκλοφορούσε στα paddock πάνω στη σέλα του μέχρι και την αγωνιστική σεζόν του 2015. Γιατί από φέτος θα οδηγεί ένα Yamaha Aerox 125 LC .

Clip

Mόλις χθες η Yamaha Indonesia Motor Manufacturing (YIMM) παρουσίασε επίσημα το Aerox 125 LC, το μεγαλύτερο σε κυβισμό της οικογένειας των Aerox, με σλόγκαν “Life is a Race” (εύστοχο και αληθινό… “Η Ζωή είναι ένας Αγώνας”) στην πίστα της Sentul στην Ινδονησία.

Yamaha-aerox-125-lc-1

Το Yamaha Aerox 125 LC είναι εφοδιασμένο με υδρόψυκτο (όπως λέει και το όνομά του LC – Liquid Cooled) κινητήρα 125 cc, τεχνολογίας Blue Core και η Yamaha ισχυρίζεται ότι διαθέτει την υψηλότερη ιπποδύναμη στην κατηγορία του με 11,2 hp στις 9.000 rpm και 1,04 kgm ροπής στις 6.500 rpm. H απόδοση του κινητήρα του θα πρέπει να τα πηγαίνει περίφημα σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του σκούτερ που ανακοινώνεται στα 102 κιλά.

Το Yamaha Aerox 125 LC φοράει ζάντες 14 ιντσών και κάτω από τη σέλα – που απέχει από το έδαφος 760 χιλιοστά – υπάρχει χώρος για ένα ανοικτό κράνος. Δισκόφρενο φοράει μόνο ο μπροστινός τροχός, γιατί ο πίσω χρησιμοποιεί ταμπούρο. Το ρεζερβουάρ του είναι μικρό, με χωρητικότητα 3,8 λίτρων, αλλά υποθέτουμε ότι και η κατανάλωσή του κινητήρα πρέπει να είναι μικρή για να πετυχαίνει μια αξιοπρεπή αυτονομία.

Yamaha-aerox-125-lc-2

To Aerox 125 LC διαθέτει έντονο “αγωνιστικό” χαρακτήρα, με “μυώδες” κουστούμι, σπορ δίχρωμη σέλα και γυμνό τιμόνι. Το Aerox LC 125 θα διατίθεται σε τρία χρώματα: Racing Blue (μπλε), Champion Matt Grey (γκρι) και White Light Speed (λευκό).
Η τιμή του στη Ινδονησία ανακοινώθηκε στις 18.200.000 ρουπίες ή 1.200 ευρώ και στόχος της εταιρίας είναι να πουλάει – όχι πολλά για ξεκίνημα – κοντά στις 120.000 κομμάτια το χρόνο στην τοπική αγορά.

Εννοείται ότι θα θέλαμε να δούμε το Yamaha Aerox 125 LC στην Ευρώπη, κάτι που δεν είναι καθόλου απίθανο να συμβεί, ειδικά με την εμφάνισή και τον αγωνιστικό αέρα που διαθέτει, αλλά και τον εξελιγμένο κινητήρα, που μπορεί να περάσει τις προδιαγραφές Euro 4.

Clip_4 Clip_5 Clip

Yamaha-aerox-125-lc-5

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ