fbpx

VESPA PRIMAVERA 125/150 ABS, SPRINT 125 ABS: ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΜΕ ABS

Φρενάρισμα… ασφαλέστερο

 Μπορεί η εμφάνιση να είναι vintage, να θυμίζει άλλες εποχές, στις νέες Vespa Primavera και Sprint των 125 και 150 κυβικών, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ένας σημαντικός τομέας – όπως αυτός των φρένων – δεν θα μπορούσε να δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις. Όπως για παράδειγμα το σύστημα ABS.

Vespa Primavera 125/ 150 ABS, 2014: H Άνοιξη - Primavera - ασφαλέστερη

Vespa Primavera 125/ 150 ABS, 2014: H Άνοιξη – Primavera – ασφαλέστερη

Ευεργετικό το σύστημα ABS ειδικά στους μικρής διαμέτρους τροχούς

Ευεργετικό το σύστημα ABS, ειδικά στους μικρής διαμέτρους τροχούς

Σύντομα, μέσα στους επόμενους μήνες, οι δυο νέες Vespa θα προσφέρονται με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, με μια αύξηση τιμής κοντά στα 400 ευρώ.

Οι νέες Primavera και Sprint του 2014, είναι οι νέες μικρές Vespa (μικρό πλαίσιο) που διατηρούν τις ρομαντικές, ρετρό γραμμές τους, αλλά και ένα από τα αυθεντικά μοναδικά τους χαρακτηριστικά: συνεχίζουν να είναι μεταλλικές, από πρεσαριστή λαμαρίνα, αναδύοντας το άρωμα του παρελθόντος.

Vespa Sprint 125 ABS, 2014: Σπορτίβικο το Sprint και με καλύτερα φρένα πλέον

Vespa Sprint 125 ABS, 2014: Σπορτίβικο το Sprint και με καλύτερα φρένα πλέον

Vespa Sprint ABS: Η νέα ανάρτηση συνεργάζεται καλύτερα με το ABS πλέον

Vespa Sprint ABS: Η νέα ανάρτηση συνεργάζεται καλύτερα με το ABS, για τη διατήρηση της πρόσφυσης πλέον

Τώρα η νέα εξέλιξη, όπως ακριβώς έγινε και στην πανάκριβη ντίβα 946 των 9.000 ευρώ, αλλά και στη Vespa GTS 300, είναι ότι οι Vespa Primavera 125/150 και οι Vespa Sprint 125 θα διαθέτουν στο άμεσο μέλλον, σύστημα ABS. Η διάθεσή τους θα ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο του 2014 και η τιμή τους στην Ιταλία έχει οριστεί στις 4.299 ευρώ (Primavera) και 4.399 ευρώ (για τη Vespa Sprint ABS).

Ευπρόσδεκτες είναι φυσικά οι εξελίξεις, αφού το σύστημα ABS είναι ακόμα πιο ευεργετικό όταν είναι μικρή η διάμετρος των τροχών, όπως στην περίπτωση των Vespa. Απλά θυμηθείτε μια λεπτομέρεια: ABS θα υπάρχει στα παραπάνω τρια μοντέλα μόνο στον μπροστινό τροχό που χρησιμοποιεί υδραυλικό δισκόφρενο και όχι στον οπίσθιο τροχό που χρησιμοποιεί μηχανικό ταμπούρο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ