fbpx

PIAGGIO MP3 300 ABS-ASR 2014: ΜΕΡΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ

Το επόμενο βήμα, δεν ήρθε

 Το νέο ΜΡ3 ήρθε, αλλά ο κινητήρας του 350 δεν τοποθετήθηκε. Οι αλλαγές του νέου ΜΡ3 300 αφορούν την εμφάνιση, λεπτομέρειες και την τοποθέτηση ABS στα φρένα και ASR (traction control) στον κινητήρα.

Διστακτική και πάλι εμφανίστηκε η Piaggio, στο να προχωρήσει στην κίνηση που χιλιάδες “3τροχοι” σκουτερίστες αναμένουν ανά τον κόσμο: να τοποθετήσει τον ισχυρό κινητήρα “350” (330 πραγματικών κυβικών ) στα δημοφιλή της ΜΡ3.

Αντ’ αυτού χρησιμοποίησε στο νέο Piaggio ΜΡ3 300 ABS/ASR τον γνωστό μας “300”, των 278 πραγματικών κυβικών. Αρκετοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι η κίνηση δεν έγινε γιατί πιθανά να θα έπληττε τις πωλήσεις των νέων ΜΡ3 500, αφού οι επιδόσεις ενός 350 θα ήταν εξαιρετικά ανταγωνιστικές… και ίσως καλύτερες.

Τον Σεπτέμβριο του 2014 όπως αναμενόταν το νέο Piaggio MP3 300 θα υιοθετήσει τις ίδιες λύσεις που είδαμε στο 500 (δηλαδή το ABS και το ASR) την Άνοιξη. Η εμφάνιση και η περισσότερη άνεση είναι μέσα στα νέα χαρακτηριστικά του 300, με την τιμή να ανέρχεται στη Γαλλία στις 7.600 ευρώ και 7.800 ευρώ αναλόγως του μοντέλου, αφού θα υπάρξουν δύο εκδόσεις: Business και Sport.

Το νέο Piaggio ΜΡ3 300 ABS/ASR χρησιμοποιεί ABS στους τρεις δίσκους του και σύστημα traction control στον κινητήρα, που δεν επιτρέπει στον πίσω τροχό να γλιστρήσει πάνω στο οδόστρωμα σε περίπτωση που δεν υπάρχει η κατάλληλη πρόσφυση.

 Η Piaggio είναι η πρωτοπόρος στην κατηγορία των 3τροχων σκούτερ, με τον ερχομό των Piaggio MP3 το 2006 να φέρνει μαζί και την επανάσταση στην αστική μετακίνηση από πλευράς ασφάλειας και μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί 150.000 μονάδες. Στη Γαλλία, που είναι και η ισχυρότερη αγορά για τα 3τροχα scooter, η κυρίαρχος στις πωλήσεις Piaggio ίσως να αισθάνθηκε να απειλείται από τις εξελίξεις στην κατηγορία και την επίθεση του ανταγωνισμού, δηλαδή: τα Quadro και τα νέα Adiva 300, με τις πωλήσεις των ΜΡ3 300 να φτάνουν τα 485 κομμάτια το πρώτο μισό του 2014, έναντι των 407 κομματιών των Quadro 350D/S.

Ο τετράτροχος, μονοκύλινδρος κινητήρας των 278 κυβικών είναι 4άλβιδος με ηλεκτρονικό ψεκασμό και αποδίδει 22.5 ίππους στις 7.500 rpm και ροπή 2,32 kgm (στις 6.500 rpm). Η έκδοση Business διατίθεται σε δύο χρωματισμούς, λευκό και μαύρο και διαφοροποιείται από το χρώμιο στην εξάτμιση, τη σέλα των δύο υλικών, του καθρέφτες και το γυαλιστερό γκρι φινίρισμα. Η έκδοση Sport διαθέτει γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα σε σημεία και θα πωλείται σε τρεις χρωματισμούς: μαύρο carbon, ασημένιο και μπλε.

Οι λεπτομέρειες που έχουν βελτιωθεί (όπως και στο νέο ΜΡ3 500) είναι το επανασχεδιασμένο πλαίσιο, η βελτιωμένη εργονομία και μεγαλύτερος χώρος κάτω από τη σέλα που διαθέτει και παροχή 12-volt. To ASR (‘Acceleration Slip Regulation’) θα μπορεί να απενεργοποιείται κατά βούληση και το ABS θα ενεργεί στους τρεις δίσκους των 258 mm. Οι μπροστινοί τροχοί, όπως και στο 500 είναι 13 ιντσών και χρησιμοποιούν το γνωστό σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης της Piaggio.

Η εμφάνιση είναι παρόμοια με του Piaggio MP3 500, δημιουργία του Centro Stile της Piaggio και παραπέμπει σε αυτοκινητιστικές γραμμές, με LED για φώτα ημέρας, 5μπρατσες ζάντες, δύο κλασικά στρογγυλά όργανα και πολυχρηστική πλατφόρμα Piaggio Multimedia Platform για χρησιμοποίηση smartphone.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ