fbpx

HONDA INTEGRA 750, 2014: ΒΕΛΤΙΩΣΗ – ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ

Φούλ 750

 Η ταχύτητα με την οποία η Honda πέρασε σε αλλαγές και βελτιώσεις στο Integra δείχνει και την αποφασιστικότητα της εταιρίας να στηρίξει του διαφορετικού concept που όμως παράλληλα είναι και η ναυαρχίδα των σκούτερ της. ΚΕΙΜΕΝΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΤΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ

Άκουσε προσεκτικά τις παρατηρήσεις των ιδιοκτητών Integra η Honda και πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι κινήθηκε γρήγορα, σε σχέση με τους χρόνους που ακολουθούν συνήθως οι εταιρίες.

Δύο χρόνια ήταν αρκετά για να συλλεχθούν πληροφορίες, να καταγραφούν και να ομαδοποιηθούν και έτσι η Honda να προχωρήσει σε συγκεκριμένες βελτιώσεις. Ένα από τα “θέματα” που ανανεώνεται το Integra είναι του γκαζιού. Με 75 κυβικά παραπάνω, η συνολική χωρητικότητα του κινητήρα έφτασε τα “καθαρά” 750cc, οι επιδόσεις καλυτερεύουν, ενώ αυτό που σίγουρα καλυτερεύει είναι η εμφάνιση μέσω των νέων χρωμάτων. Το νέο Honda Integra 750, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στην έκθεση EICMA 2013 του Μιλάνο.

Η τριχρωμία είναι η πιο εντυπωσιακή, σε σχέση με τους υπόλοιπους συνδυασμούς χρωμάτων του νέου Integra 750, με τον κωδικό “S”, δηλαδή Sport

Τώρα, το ουδέτερο σε γενικές γραμμές του Integra αποκτά περισσότερο χαρακτήρα και “γράφει” περισσότερο στο περιβάλλον. Αυτό ίσχυε και μέσα στην έκθεση του Μιλάνο, όπου δεν χανόταν, αλλά αντίθετα ξεχώριζε από τα άλλα μοντέλα, χρησιμοποιώντας τα αγωνιστικά χρώματα της Honda: άσπρο, μπλε, κόκκινο.

Μη σας ξεγελάει το χρώμα του τρίχρωμου Integra S, που φαίνεται στις φωτογραφίες στούντιο να μοιάζει με βυσινί. Το κόκκινο… είναι κόκκινο. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει και η μαύρη ματ έκδοση του “S”, που κάνει το σκούτερ ακόμα πιο σπορ, ενώ τα “κοινά” χρώματα που θα κυκλοφορήσουν είναι:  Λευκό ματ, μαύρο, ασημί ματ και κόκκινο,

Ξεχώριζε μέσα στο περίπτερο της Honda στο Μιλάνο το νέο 750άρι σκούτερ της

Μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή, καλύτερες επιταχύνσεις, ρεπρίζ και υψηλότερη τελική, αλλά και καλύτερη απόκριση στο γκάζι θα προσφέρει το μοτέρ των 750 κυβικών που τόσο έχει εντυπωσιάσει όχι μόνο με τη λειτουργία του αλλά και με την χαμηλή κατανάλωσή του.

Η μέγιστη ισχύς, ενισχυμένη κατά τρεις σχεδόν ίππους φτάνει τώρα στους 54 ίππους στις 6.250 και η ροπή κατά 0,61 kgm μεγαλύτερη φτάνει στα 6,94 kgm, στις 4.750 σ.α.λ.

Eνδιαφέρουσα χρωματικά είναι και η μαύρη ματ έκδοση Integra S. Εδώ οι χρυσές ζάντες αναδεικνύονται περισσότερο

Ο διπλός συμπλέκτης παραμένει φυσικά, όπως και οι επιλογές στο πως θα αλλάζουν οι ταχύτητες, χειροκίνητα ή αυτόματα, αργά ή γρήγορα. Ένα νέο λογισμικό δίνει καλύτερη λειτουργία από πριν στο κιβώτιο, του οποίου οι σχέσεις έχουν μακρύνει.

Ένας δεύτερος αντικραδασμικός άξονας μειώνει τους κραδασμούς ακόμα περισσότερο. Η εταιρία μιλάει τώρα για κατανάλωση 3,46 λίτρων στα 100 χλμ. και αυτονομία (ρεζερβουάρ 14,1 λίτρων) τα 400 χιλιόμετρα, υπό ιδανικές συνθήκες. Νέας σχεδίασης είναι και η εξάτμιση.

Η εργονομία και ο χώρος που αφορά τον αναβάτη έχει μεγαλώσει στο νέο Integra, επιτρέποντας έτσι τα πόδια του να πατούν πιο άνετα στο δάπεδο. Η θέση οδήγησης είναι διαφορετική έτσι ώστε να βελτιωθεί το κομμάτι της άνεσης. Μεγάλωσε ο χώρος στην περιοχή των γονάτων κατά 8 εκατοστά και τα μαρσπιέ-δάπεδα μάκρηναν για να επιτρέπονται οι μικρο-κινήσεις των ποδιών του αναβάτη.

Παράλληλα η σέλα ξανασχεδιάστηκε, “βούλιαξε” λίγο στη μέση του χώρου για τον αναβάτη – προσφέροντας λίγη παραπάνω άνεση και στήριξη – και λέπτυνε στη μέση της για να αφήνει τα πόδια του αναβάτη να πατούν πιο εύκολα στη γη. Το ύψος της έμεινε στα ίδια επίπεδα, λίγο πριν από τα 80 εκατοστά..

Ποιοτικά στοιχεία ενσωματώθηκαν στο νέο Integra 750 για να γίνει πιο πολυτελές, όπως οι ρυθμιζόμενες μανέτες, το αλουμινένιο ψαλίδι (μεγάλη γκρίνια οι ιδιοκτήτες, αλλά και σημείο κοροϊδίας για τα Integra από τους μή συμπαθούντες). Το απλό, μαύρο βαμμένο, ατσάλινο ψαλίδι ορθογωνικής διατομής αντικαταστάθηκε από ένα ελαφρύτερο κατά δύο κιλά αλουμινένιο ψαλίδι. To νέο ψαλίδι είναι όμορφο εμφανισιακά, μεταβλητής διατομής και τελικά είναι αυτό που άξιζε στο σκούτερ από την αρχή. Το συνολικό βάρος του Integra 750  φτάνει τα 237 κιλά.

 Τα φρένα παρέμειναν ως είχαν, όπως και οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω. Ο μπροστινός είναι 320mm και ο πίσω 240mm, και συνδυάζονται μέσω του συστήματος CBS. Παράλληλα υπάρχει και ABS. Τα όργανα κέρδισαν δυο χρήσιμες ενδείξεις που έχουν να κάνουν με την καταγραφή κατανάλωσης. 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ