fbpx

GEMINI EIVISSA 150: ΡΕΤΡΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ισπανικής αισθητικής, κλασικής εμφάνισης

Το σκούτερ κλασικών γραμμών με το όνομα Gemini Eivissa 150 που εισάγεται και υποστηρίζεται από πλευράς ανταλλακτικών και συντήρησης από την Moto Trend, έχει προσεγμένη εμφάνιση και χαμηλή τιμή στα 1.400 ευρώ. Ρίχνουμε μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του.

Φουσκωμένο γοητευτικό στήθος-ποδιά, οβάλ προβολέας στο τιμόνι, ενσωματωμένα LED φλας στα άκρα της ποδιάς και στην “φάλτσα”, ανηφορική ουρά πίσω.Δεν είναι καθόλου τυχαία η επιτυχία της εμφάνισης του Gemini Eivissa αφού έχει δημιουργηθεί από τον Ισπανό σχεδιαστή Igor Esnal -βραβευμένου με το Reddot Design Award και το iF Product Design Award – με το έργο του να κάνει το σκούτερ να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.

Clip_10

 

Clip_16

Clip_13

Clip_12

Με τροχούς 12 ιντσών και λάστιχα 120/70, επίπεδο ευρύχωρο δάπεδο και ντουλαπάκι στην ποδιά διαθέτει το vintage scooter που διατίθεται σε όλη την Ελλάδα και υποστηρίζεται από την Moto Trend SA. μια εταιρεία που, εκτός των άλλων, αντιπροσωπεύει την Kymco και έχει 50 χρόνια εμπειρίας στην ελληνική αγορά δικύκλου.

Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος με καρμπιρατέρ που διαθέτει για την εκκίνησή του και μίζα και μανιβέλα. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 8,6 ίππους στις 7.500 rpm και η ροπή τα 1,10 kgm στις 6.000rpm. Υπάρχει δισκόφρενο μπροστά διαμέτρου 185 mm και ταμπούρο πίσω 140 mm, με το ντεπόζιτο να χωράει 6 lt και το βάρος να μην ξεπερνάει τα 102 kg. Το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό με καλάμια διαμέτρου 31 χιλιοστών και πίσω υπάρχουν δυο αμορτισέρ. Το ύψος σέλας είναι χαμηλό στα 680 mm και το μεταξόνιο φτάνει τα 1.320mm.

Clip_15 Clip_13 Clip_14Clip_11

Ένα κεντρικό και ένα πλάγιο στάντ φροντίζουν το παρκάρισμα του σκούτερ, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, αλλά και ντουλαπάκι στην ποδιά, ενώ ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει αντικλεπτική φραγή.

Περισσότερες πληροφορίες: gemini-motors.gr

Clip_17

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ