fbpx

HONDA EV-Neo: ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Honda και ηλεκτρικό

H Honda φέτος είναι αποφασισμένη. Αποφασισμένη για όλα. Θέλει να κατακτήσει οπωσδήποτε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας στα MotoGP. Έχει φτιάξει μια πολύ δυνατή εργοστασιακή ομάδα και από άποψη αναβατών, αλλά και μηχανικών, ομάδων, προσωπικού, διευθυντών και υπευθύνων, ενώ μέχρι στιγμής η μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρίας δείχνει να είναι άπιαστη μέσα στις πίστες.

Με τον Αυστραλό Casey Stoner να προηγείται στη βαθμολογία, Honda και Stoner, απ’ ότι δείχνουν μέχρι στιγμής τα πράγματα, είναι το αχτύπητο ζευγάρι της χρονιάς. Όμως, για στάσου… δεν είναι ιστοσελίδα για τους αγώνες ταχύτητας, εδώ εμείς ψηφίζουμε scooter. Δεν ασχολούμαστε εκτενώς με “τόσα γκάζια” εμείς… Αλλά βέβαια, δεν τους γυρνάμε και την πλάτη μας, γιατί πιστεύουμε στην ισότητα.

Honda EV-neo

Honda EV-neo

Στην ισότητα πιστεύει και η Honda, μάλλον και επειδή όπως έχετε ίσως διαβάσει σε προηγούμενο άρθρο (πατήστε ΕΔΩ για να το δείτε) η Yamaha κατάφερε να εφοδιάσει την διοργανώτρια εταιρία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με ηλεκτρικά σκούτεράκια EC-03, έτσι και η Honda έφερε τα δικά της, τα Honda ΕV-neo για τις ανάγκες μετακίνησης των ανθρώπων της εργοστασιακής της ομάδας Repsol Honda, μέσα στα paddock.

Παρέα με τον Stoner στον αγώνα της Καταλονίας

Παρέα με τον Stoner στον αγώνα της Καταλονίας

Έτσι θα δείτε φωτογραφίες τον Stoner να φιγουράρει μαζί τους πίσω από το σκούτερ, που παρουσιάστηκε σε έκθεση το 2009 στην έκθεση του Τόκιο και πρόσφατα βγήκε στην παραγωγή από την Honda, σαν επαγγελματικό όχημα.

Με επιδόσεις, αλλά και καθαρή, ήσυχη κίνηση, αποκαλύπτοντας τις εναλλακτικές της ανησυχίες (δεν είναι πρώτη φορά, η Honda έχει επιδείξει αρκετά παραδείγματα τα τελευταία χρόνια).

Μονόσελο, με καθαρές γραμμές

Μονόσελο, με καθαρές γραμμές

To EV-neo χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα που ακόμα και με το σκούτερ με μέγιστο φορτίο ξεκινάει εύκολα λόγω της μεγάλης ροπής που αποδίδεται στις πολύ χαμηλές στροφές. Ο κινητήρας, που φτιάχνεται από το ιαπωνικό εργοστάσιο, υιοθετεί την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε στο κορυφαίο υβριδικό αυτοκίνητο της Honda, το Insight.

Έχοντας σαν βασικό πλεονέκτημα έναν γρήγορο φορτιστή το EV-neo είναι έτοιμο για χρήση μετά από μόλις 30 λεπτά φόρτισης, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να “γεμίσει τις μπαταρίες του” (κυριολεκτικά) ακόμα και στα κενά, από δουλειά σε δουλειά, κατά τη διάρκεια μιας εργάσιμης μέρας!

Επίπεδο πάτωμα και μεγάλη σχάρα πίσω από τη σέλα

Επίπεδο πάτωμα και μεγάλη σχάρα πίσω από τη σέλα

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Honda: “Το EV-neo έχει εξελιχθεί σαν ένα πλήρως ηλεκτροκινούμενο σκούτερ που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πλήθος επαγγελματικών περιπτώσεων.

Διαθέτει σχεδιασμό με εύκολο στη χρήση επίπεδο χώρο φόρτωσης, επίπεδο δάπεδο που διευκολύνει το ανέβασμα και κατέβασμα από τη σέλα και εγγυάται την ευκολία σε υπηρεσίες delivery και άλλες επαγγελματικές χρήσεις και υπηρεσίες”.

Οι πρώτοι τυχεροί στην Ευρώπη που θα οδηγήσουν EV-neo είναι οι δημοτικοί υπάλληλοι της Βαρκελώνης...

Οι πρώτοι τυχεροί στην Ευρώπη είναι οι δημοτικοί υπάλληλοι της Βαρκελώνης…

Προς το παρόν διατίθεται μόνο στην Ιαπωνική αγορά, όπου το EV-neo έχει άμεσα αποδεκτό και χρησιμοποιείται σε υπηρεσίες delivery, fast food και σε παραδόσεις εφημερίδων.

Σύμφωνα με τη Honda οι πρώτες παρατηρήσεις δείχνουν πως οι χρήστες εκτιμούν το χαμηλό θόρυβο που εκπέμπουν (ειδικά τη νύχτα και τις πρώτες πρωϊνές ώρες), τους μηδενικούς ρύπους και το γρήγορο σύστημα φόρτισης της μπαταρίας.

Υπήρχε περίπτωση να φοράει αναλογικό όργανο πάνω το EV;

Υπήρχε περίπτωση να φοράει αναλογικό όργανο το EV;

Για το άν και το πότε θα διατεθεί και στην διεθνή αγορά το EV-neo δεν έχει αποφασιστεί ακόμα από τη διοίκηση της εταιρίας, αλλά, τα καλά τελευταία νέα μιλούν… Έτσι η Honda ανακοίνωσε πως ξεκινάει ένα πιλοτικό, δοκιμαστικό πρόγραμμα του EV-neo στη Βαρκελώνη, προμηθεύοντας τη δημοτική αρχή της πόλης της Καταλονίας με 18 σκούτερ από τις αρχές Ιουνίου, για δοκιμή επί έναν χρόνο.

“Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που φέρνουμε την τεχνολογία EV της Honda στην Ευρώπη για πρώτη φορά”, είπε ο Yukitoshi Fujisaka, πρόεδρος της Montesa Honda, ισπανικής θυγατρικής της Honda. “Το να δοκιμάζεουμε το EV-neo σε Ευρωπαϊκές συνθήκες είναι ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη στις δραστηριότητες τύπου EV”.

Ο φορητός - κανονικός των 3,5 ωρών - φορτιστής

Ο φορητός – κανονικός των 3,5 ωρών – φορτιστής

Σύμφωνα με τη Honda, το EV-neo έχει αυτονομία 34 χιλιομέτρων (κινητήρας 2,8 kw) όταν κινείται με σταθερή ταχύτητα 30 χ.α.ω και πως ο χρόνος φόρτισης είναι 3,5 ώρες για την μπαταρία ιόντων λιθίου με τον κανονικό (και φορητό) φορτιστή, αλλά μόλις 30 λεπτά με τον γρήγορο φορτιστή.

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το βίντεο

Στην Ιαπωνία το μοντέλο έκανε το λανσάρισμά του τον Απρίλιο του 2011, με αναμενόμενες πωλήσεις 1.000 μονάδων για τον πρώτο χρόνο, με τιμή 454,650 γιεν, περίπου 4.000 ευρώ.

Το EV-neo, πέρα από την πόλη της Βαρκελώνης, θα εμφανίζεται σε όλους τους ευρωπαϊκούς γύρους του Παγκοσμίου MotoGP στον χώρο των paddock χαρίζοντας ακόμα και στους εργοστασιακούς αναβάτες πρωτόγνωρες εμπειρίες. Γιατί η “ήσυχη και καθαρή” βόλτα που τους προσφέρει το EV-neo, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που κάνουν συνήθως. Η είδηση όμως είναι μία: Ακόμα και τα MotoGP υποκλίνονται μπροστά στα σκούτερ…

Μικρό, χωρίς αιχμές, φιλικό το Honda EV-neo

Μικρό, χωρίς αιχμές, φιλικό το Honda EV-neo

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ