fbpx

KΕΕWAY 125 EFI SILVERBLADE: ΜΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΑΕΡΑ

Σχεδιασμένο στην Ιταλία, κατασκευασμένο στην Κίνα

Δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο scooter που προέρχoνται από την Κίνα να ακολουθούν ευρωπαϊκές γραμμές. Αυτό φαίνεται να έχει πετύχει η Keeway με το πολύ συμπαθητικής εμφάνισης Silverblade 125 EFI, το οποίο καταφέρνει να κάνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα μπροστά, αφού παράλληλα διαφέρει αισθητικά από τα υπόλοιπα σκούτερ. Ένα compact GT σκούτερ που σχεδιάστηκε από το τμήμα R&D που έχει στήσει η κινεζική Keeway στη γειτονική Ιταλία.

Keeway 125 EFI Silverblade: Από την Κίνα, μέσω Ιταλίας…

Το Silverblade σε μολυβί χρωματισμό

H Κeeway είναι μια εταιρία που κατασκευάζει σκούτερ και ιδρύθηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 1999. Αυτό όμως είναι ένα μέρος της ιστορίας, γιατί η  Keeway είναι θυγατρική της μεγάλης κινεζικής εταιρίας Qianjiang, της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρίας μοτοσυκλετών και σκούτερ της ασιατικής χώρας. Ο όμιλος εταιριών Qianjiang Group Co. Ltd έγινε κυρίως γνωστός στην Ευρώπη το 2005 όταν αγόρασε την ιστορική, Ιταλική φίρμα Benelli (έτος ίδρυσης 1911).

Η Qianjiang ιδρύθηκε το 1996 και έχει έδρα στην πόλη Wenling, της επαρχίας Zhejiang και η ονομασία Keeway στα scooter της αφορά το ευρωπαϊκό, αλλά και παγκόσμιο σκέλος του συγκεκριμένου τομέα της Qianjiang, εκτός Κίνας.

Από το 2004 και μετά η Keeway επέκτεινε τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη, δημιουργώντας παραρτήματα σε Πολωνία, Ισπανία, Γαλλία, Κροατία και Φιλανδία, ενώ το κέντρο έρευνας και εξέλιξης των σκούτερ και των μοτοσυκλετών της εδρεύει στην πόλη Pistoia της Ιταλίας. Στην Αμερική υπάρχουν εταιρίες της Keeway στην Βενεζουέλα και στις ΗΠΑ, ενώ στην Ασία υπάρχουν τοπικά κεντρικά γραφεία στο Βιετνάμ και σε 6 ακόμα χώρες της Ν. Α. Ασίας. Είναι σαφής η φιλοδοξία της εταιρίας να εξαπλώσει τις πωλήσεις της σε όλο τον κόσμο, ενώ η αισθητική των προϊόντων της είναι σαφώς “ιταλική” και όχι “κινεζική”.
Είναι βλέπετε το μεγάλο εκτόπισμα της μητρικής Qianjiang, μιας εταιρίας με 14.000 εργαζόμενους και έκταση εργοστασίων που φτάνει τις 670.000 τετραγωνικά μέτρα, που κάνει τη διαφορά, με ετήσια παραγωγή 1.200.000 δικύκλων τον χρόνο, εκ των οποίων το 20% προορίζεται για εξαγωγές. Η εταιρία κατασκευάζει εκτός από σκούτερ και μοτοσυκλέτες (από 50 μέχρι 250cc) mini bikes, ATV, χλοοκοπτικές μηχανές, γεννήτριες, μηχανήματα κήπου, αντλίες, πιεστικά νερού, κ.λπ.

Το Keeway 125 EFI 2011 Silverblade, διαθέτει μπροστινό τμήμα με επιθετική σχεδίαση: οι δυο προβολείς που ενσωματώνονται μέσα στο ρύγχος συνοδεύονται από δυο δυναμικά κοψίματα από κάτω τους που φορούν “χωνευτά” μέσα τους τα φλας με διαφανές τζάμι. Η ζελατίνα ξεκινάει ανάμεσα στους δύο μεγάλους προβολείς κόβεται στο πάνω της μέρος για να συνεχίσει πάνω στο τιμόνι.

Πραγματικά πρωτότυπες σχεδιαστικές ιδέες, που κάνουν το 125αράκι να ξεχωρίζει, αποπνέοντας παράλληλα κύρος. Η σέλα είναι μεγάλη και για τους δύο επιβαίνοντες, ενώ και η ουρά “κλείνει” το σύνολο με πολύ κομψό και μοντέρνο τρόπο. Η χρήση Led στο πίσω μέρος του Silverblade ομορφαίνει ακόμα περισσότερο το design.

O κινητήρας του Keeway Silverblade είναι μονοκύλινδρος τετράχρονος, υδρόψυκτος, 2βάλβιδος, με κυβισμό 124,6 cc, ιπποδύναμη 12 ίππων στις 8. 250 σ.α.λ και ροπή 1,3 kgm ροπής στις 6.000 στροφές, τη στιγμή που η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό ( για πλάκα νομίζετε έχει βάλει κοτζάμ “EFI” στον κωδικό του;) Και ο μπροστινός δίσκος και ο πίσω είναι 250 χιλιοστών, ενώ το πιρούνι έχει τοποθετημένο τον άξονά του τροχού στο πίσω μέρος της μπότας του καλαμιού (ανάποδο νύχι).

Οι τροχοί είναι 14 ιντσών και οι δύο και τα ελαστικά 120/70 μπροστά και 140/60 πίσω. Το ύψος σέλας είναι αρκετά μεγάλο στα 805 χιλιοστά και κάτω από αυτήν υπάρχει αρκετός αποθηκευτικός χώρος. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 10.7 λίτρων και το συνολικό βάρος αγγίζει τα 155 κιλά. Η τιμή του στη Γαλλία φτάνει τα 2.390 ευρώ και στην Ισπανία τα 2.450 ευρώ.

Το Keeway Silverblade 125 ΕFI δεν είναι καινούργιο σκούτερ – πρωτοπαρουσιάστηκε στην Intermot 2011 τον Οκτώβριο του 2010 και έφτασε στην Ευρώπη ένα περίπου χρόνο μετά. Πέρα από την έκδοση των 125 κυβικών που έχει μεγάλο ενδιαφέρον για την κεντρική Ευρώπη και τις αγορές της, οι υπόλοιποι περιμένουν τον μεγαλύτερο κινητήρα που θα τοποθετηθεί στο Silverblade, που θα έχει κοντά στα 300 κυβικά. Το πλαίσιο και όλο το υπόλοιπο σκούτερ είναι έτοιμο για να τον υποδεχτεί…