fbpx

PIAGGIO: TO ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ 2016 ΚΑΙ ΤΟ 2015

Γιορτάζει η Piaggio το 2016

Το 2016 η Piaggio γιορτάζει τα 70ά της γενέθλια. Θα είναι μια χρονιά εκπλήξεων; Τι να περιμένουμε άραγε από την ιταλική εταιρία; Ποια θα είναι τα νέα “επετειακά” μοντέλα;

Το 1946 σηματοδοτεί τη γέννηση της πρώτης Vespa και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η εταιρία της Pontedera να γιορτάσει τα 70 της χρόνια με νέα σημαντικά μοντέλα. Επίσης ρίχνουμε μια ματιά στο τι έχει συμβεί μέχρι σήμερα από την αρχή του χρόνου.

Έχοντας παρουσιάσει ήδη τις “μικρές” Vespa, τις Primavera και Sprint, αλλά και τις ανανεωμένες GTS με ABS/ASR, ποιο να είναι άραγε το νέο μοντέλο “έκπληξη” που θα γράψει μια νέα σελίδα στη λαμπρή ιστορία της Vespa; Οι ευσεβείς πόθοι ίσως να μην έχουν θέση σε ένα τέτοιο άρθρο, αλλά πολλοί – κι εμείς μαζί – θα ήθελαν να δούν μια μεγάλη Vespa GTS 350, με τον κινητήρα των 33 ίππων του Beverly/Χ10 350 μέσα στο 2016. Επίσης, το πιο σίγουρο είναι να παρουσιαστεί μια ειδική, επετειακή έκδοση “70th Anniversary” της ακριβότερης Vespa παραγωγής, της 946 των 125 κυβικών και των 9,5 χιλιάδων ευρώ.

057 Vespa Primavera

Οι υποθέσεις για το τι μπορεί να παρουσιάσει η Piaggio στο σαλόνι του Μιλάνο στο τέλος του 2015 σαν μοντέλα του επόμενου χρόνου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ενώ τα 3τροχα ΜΡ3 δέχθηκαν τον τελευταίο χρόνο κάποιες ανανεώσεις/βελτιώσεις, η δημοφιλής οικογένεια των Beverly παραμένει αναλλοίωτη από το 2011. Σαφώς υπάρχει χώρος για ανανέωση και εδώ, αφού – για παράδειγμα – παραμένει μυστήριο για ποιο λόγο δεν έχει υπάρξει έκδοση του Piaggio Beverly 300 με ABS μέχρι σήμερα!

Θα φέρει το 2016 Beverly 300 εφοδιασμένο με ABS;

Θα φέρει το 2016 Beverly 300 εφοδιασμένο με ABS;

Επίσης υπάρχουν φήμες για αντίδραση της μεγάλης ιταλικής εταιρίας στην “εισβολή” της Yamaha στα ελαφρά, 125άρια 3τροχα (βλ. Tricity) με ένα ανταγωνιστικό, αντίστοιχης τιμής μικρό Piaggio ΜΡ3. Αυτά λοιπόν για το μέλλον, ας δούμε όμως τι έκανε η Piaggio στο πρόσφατο παρελθόν.

Τι συνέβη στην Piaggio το πρώτο εξάμηνο του 2015;

Θετικό πρόσημο κατέγραψε ο όμιλος Piaggio το πρώτο εξάμηνο του 2015, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του προέδρου Roberto Colaninno, σε συνάντηση του διοικητικού συμβουλίου που έγινε πριν από μερικές βδομάδες στην Μάντοβα.

Η Piaggio, η ευρωπαϊκή δύναμη στον χώρο των σκούτερ, παρά τη συνεχιζόμενη δυσκολία της “δικής” μας, ευρωπαϊκής αγοράς κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015, πούλησε 175.700 δίτροχα (σκούτερ, 3τροχα, μοτοποδήλατα και μοτοσυκλέτες) σε όλο τον κόσμο. Οι πωλήσεις αυτές ήταν μειωμένες σε σχέση με πέρσι, αφού το πρώτο εξάμηνο του 2014 είχαν απορροφηθεί 181.100 δίτροχα της Piaggio. Οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε € 496.300.000 ευρώ, αύξηση 8,1% σε σύγκριση με τα 459.000.000 ευρώ του α’ εξάμηνου του 2014.

Vespa GTS300 Super ABS/ΑSR για φέτος και GTS 350 για το 2016;

Vespa GTS300 Super ABS/ΑSR για φέτος και GTS 350 για το 2016;

Η μείωση των πωλήσεων αντισταθμίστηκε από την πώληση δίτροχων με υψηλότερη τιμή, αλλά και από την κίνηση των ανταλλακτικών και αξεσουάρ τα οποία στον τομέα των δικύκλων σημείωσαν πωλήσεις 65,1 εκατομμύρια ευρώ (+ 11,3% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2014).

Ο Όμιλος Piaggio αναφέρει αύξηση των εσόδων σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται, με τα έσοδα των 394.400.000 ευρώ να προέρχονται από την Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Αμερική (+5, 2% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2014), 90,5 εκατομμύρια ευρώ στην Ασία και τον Ειρηνικό (+ 19,4%) και 11.300.000 € στην Ινδία (+ 35,9%).

Η Piaggio κατέκτησε με ένα συνολικό μερίδιο 14,6% στην Ευρώπη και το 24,8% της αγοράς των σκούτερ. Συγκεκριμένα στα scooter παρουσίασε αύξηση εσόδων για τη Vespa (+ 9,3%) και τα 3τροχα Piaggio MP3 (+ 24%). Ανάμεσα στα πιο σημαντικά γεγονότα του Piaggio Group κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015, αναφέρθηκαν το 500.000ό σκούτερ από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στο Βιετνάμ, η παρουσίαση της Vespa 946 Emporio Armani και η έναρξη του προγράμματος scooter sharing στο Μιλάνο, χρησιμοποιώντας ειδικά εξοπλισμένα Piaggio MP3.

Διαφημιστική αφίσα της Vespa του 1946

Διαφημιστική αφίσα της Vespa του 1946

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ