fbpx

BRUDELI LEANSTER 654L: 3ΤΡΟΧΟ ΟΠΛΟ!

To κορυφαίο των 3 τροχών!

Το Brudeli Leanster 654L είναι τόσο σκούτερ όσο είναι και το Honda Integra 750 το οποίο κάτω από τα πλαστικά του κρύβει μιαν αυτόματη μοτοσυκλέτα. Αντίθετα το Brudeli (που φαίνονται όλα γιατί είναι λιτό) κρύβει μια μοτοσυκλέτα supermotard και ένα Quad. Mιλάμε για το 3τροχο που δεν έχει όμοιό του στον τομέα του κρατήματος και της οδικής συμπεριφοράς.

Tο Brudeli Leanster 654L κατασκευάζεται από την Brudeli Tech μια εταιρία που έχει έδρα στη Νορβηγία και έχει πρωτοπαρουσιαστεί στο στερέωμα των δύο… συγγνώμη των τριών τροχών ήδη από το 2003. Το 3τροχο Brudeli Leanster έχει εξελιχθεί επί τρία χρόνια και χρησιμοποιεί ένα μεγάλο τμήμα, αλλά και τον κινητήρα ενός KTM 690 Supermoto. Μισή μοτοσυκλέτα και μισό Quad θα μπορούσε να πει κάποιος, όπως βεβαίως θα μπορούσε να πει ότι το Brudeli είναι ένα μεταλλαγμένο 3τροχο σκούτερ, το κορυφαίο μάλιστα.

Το ενδιαφέρον βεβαίως είναι το εκπληκτικό κράτημα στις στροφές (και το φρενάρισμα) του Brudeli Leanster 654L το οποίο μπορεί να γείρει μέχρι τις 45 μοίρες. Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι αναρτήσεις του έχουν απόλυτα μηχανική λειτουργία – χωρίς να παρεμβάλλονται υδραυλικά συστήματα όπως γίνεται συνήθως – κι έτσι ο αναβάτης έχει πλήρη έλεγχο της λειτουργίας τους.

brudeli-leanster-654l-

brudeli-leanster-654l-0

brudeli-leanster-654l-1

brudeli-leanster-654l-2

brudeli-leanster-654l-3

Η ιστορία ξεκινάει πολλά χρόνια πριν όταν ο Geir Brudeli κατέβασε έμπνευση βλέποντας μια παλιά μοτοσυκλέτα του στρατού με πέδιλα δεξιά-αριστερά να κινείται πάνω στον πάγο. Σύντομα έφτιαξε την εταιρία του και με χρηματοδότηση από το νορβηγικό κράτος ξεκίνησε την εξέλιξη του 3τροχού του οχήματος από το 2001, το οποίο παρουσίασε πρώτη φορά σαν πρωτότυπο το 2003. Όπως αντιλαμβανόμαστε όλοι ο Brudeli στην πραγματικότητα ήταν πρωτοπόρος, πολύ μπροστά από κάθε μεγάλη εταιρία που παρουσίασε σκούτερ με δύο τροχούς μπροστά.

Και οι τρεις τροχοί του Brudeli Leanster έχουν διάμετρο 17 ιντσών, οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες 3.50 x17” μπροστά και 5.00 x 17” πίσω (με ελαστικά 120/70-17” μπροστά και 160/60-17” πίσω).

brudeli-leanster-654l-4

brudeli-leanster-654l-5

brudeli-leanster-654l-6

brudeli-leanster-654l-7

brudeli-leanster-654l-8

brudeli-leanster-654l-9

Το πίσω φρένο είναι ένας δίσκος 240 mm, ενώ για τους δυο μπροστινούς τροχούς υπάρχουν δυο ανάποδοι περιμετρικοί δίσκοι (δηλαδή κολλημένοι στην περίμετρο του τροχού) με την δαγκάνα στο εσωτερικό τους διαμέτρου 325 mm, με ειδικά σχεδιασμένη δαγκάνα ISR. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 180mm μπροστά και 210 mm πίσω, πλούσιες δηλαδή ακόμα, και για χρήση στο χώμα.

Δυστυχώς το βίντεο που συνοδεύει το άρθρο δεν έχει υψηλή ευκρίνεια, αλλά και πάλι μπορείτε να παρακολουθήσετε ατέλειωτα ανάποδα τιμόνια, πολλών δεκάδων μέτρων στο χώμα και το χιόνι, αλλά και στην οβάλ χωμάτινη πίστα για αγώνες speedway. Πάμε τώρα στα ζουμερά στοιχεία. Η ιπποδύναμη του Brudeli Leanster 654L είναι 64 hp, το βάρος του στα μόλις 238 κιλά και η τελική του στα 170 km/h. Τα κακά νέα τώρα: η τιμή του φτάνει τα 19.500 ευρώ. Ποιος είπε ότι το απόλυτο τρίτροχο είναι και φθηνό;

Πηγή, περισσότερες πληροφορίες: www.brudelitech.com

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ