fbpx

KYMCO XCITING 400i ABS, Πλήρης Δοκιμή

Bήμα προς την τελειότητα

 Δεν είναι το Kymco Xciting 400i ABS ένα κοινό 400άρι μοντέλο που προσπαθεί να δελεάσει το κοινό να κινηθεί προς τα παραπάνω κυβικά, προδίδοντας τα δημοφιλή 300άρια. Είναι ένα ακόμα βήμα της Kymco προς τη δημιουργία ενός άρτιου maxi scooter, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από τα καλύτερα της αγοράς. Αντιθέτως… ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ 

Είχαμε ακούσει για το Xciting 400. Είχαμε ακούσει καλά λόγια, επαίνους και θετικά σχόλια. Η δοκιμή καθυστερούσε και η περιέργεια αυξανόταν, για να λήξει τη μέρα που το Kymco Xciting 400i έφτασε στα χέρια μας και μάλιστα στην έκδοση ABS.

Η περίοδος αναμονής είχε λήξει και σύντομα καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το Xciting είναι από τα κορυφαία σκούτερ που κυκλοφορούν σήμερα, κι ότι υποχρεωτικά έπρεπε να βγάλουμε το καπέλο μας στους μηχανικούς και σε όλους τους ανθρώπους που δούλεψαν γύρω από αυτό.

Σαν παρονομαστή στο άρθρο που θα διαβάσετε, κρατήστε ότι τούτο δω το Kymco μπορεί να γράφει πάνω στο ταμπελάκι του πλαισίου του Made in Taiwan, αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να γράφει… Made in Japan.

Όπως έχουμε ξαναπεί, αυτό δεν σημαίνει ότι το Xciting δεν έχει σημεία που χρήζουν βελτίωσης. Όπως είναι γνωστό η τελειότητα είναι κατάσταση που υπάρχει μόνο στα μυαλά των ανθρώπων, δεν ισχύει πραγματικά, γι’ αυτό και ο τίτλος του άρθρου είναι “βήμα προς την τελειότητα”…

Η ομοιότητα, οι γραμμές που προσδιορίζουν την οικογένεια των maxi scooter της Kymco έχουν περάσει και στο Xciting 400 κάνοντάς το άμεσα αναγνωρίσιμο. Ο εκμοντερνισμός των μεγάλων σκούτερ της ταϊβανέζικης εταιρίας ξεκίνησε με το K-XCT. Τα φωτιστικά σώματα του Xciting έχουν γίνει και αυτά πιο επιθετικά από το παρελθόν, υπάρχουν “πινελιές” LED που το κάνουν ακόμα πιο σύγχρονο και το βάψιμο είναι ματ, σατινέ, με την ποιότητα να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Όταν πρωτοείδαμε το 400 ζωντανά το περιεργαζόμασταν για κάμποση ώρα για να βρούμε σημεία-ψεγάδια. Μετά από αρκετή προσπάθεια βρήκαμε ένα-δυο: τη βάση του κεντρικού στάντ και μερικές εμφανείς βίδες… Ναι, έχει πέσει άφθονη δουλειά πάνω στο Xciting, προχειρότητες δεν υπάρχουν.

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Ένας κινητήρας που δικαιολογεί απόλυτα το “Made in Japan” που λέγαμε παραπάνω. Εξελιγμένος σε πλήθος σημείων, παραμένει μονοκύλινδρος για λόγους κόστους, όγκου και βάρους (συνολικού και αναρτώμενου). Είναι υγρόψυκτος με 4βάλβιδη κεφαλή και έναν εκκεντροφόρο και τροφοδοτείται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό.

Η μετάδοσή του είναι και αυτή εξελιγμένη, ενώ δουλειά έχει γίνει στη μείωση των μηχανικών θορύβων, πράγμα που σημαίνει ότι έχει γίνει δουλειά στις τριβές εξαρτημάτων στα εσωτερικά του κινητήρα. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 36 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και η ροπή τα 3,7 χιλιογραμμόμετρα σε χαμηλότερες στροφές (6.000 σ.α.λ.).

ΣΧΕΔΙΑΣΗ-ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Μοντέρνο, αεροδυναμικό και… όπως είπε ένας φίλος και γνώστης των σκούτερ “ΤΜΑΧ-ίζει εμφανισιακά” ναι, θυμίζει λίγο Yamaha ΤΜΑΧ ειδικά στην έκδοση που δοκιμάσαμε σε μαύρο ματ χρώμα.

Ιδιαίτερα αιχμηροί έχουν βγει οι δυο σφηνοειδείς προβολείς, όπως και το πίσω φωτιστικό σώμα. Η κοντή ζελατίνα έχει τοποθετηθεί, ίσα-ίσα σαν διακοσμητική σαν σπορ πινελιά, τα ασημένια καπάκια στο τούνελ θέλουν να μοιάσουν σε κεντρική δοκό πλαισίου. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, ιδιαίτερα όταν υπολογίσουμε ότι η τιμή του 400 δεν ξεπερνά τις 6.000 ευρώ.

ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Μεγάλο είναι το μέγεθος, όπως και το ύψος και υπάρχει μια γενική ευρυχωρία για τους επιβαίνοντες. Πρόκειται για ένα maxi scooter με τα όλα του, με μεγάλη μετωπική επιφάνεια και ρύγχος, μεγάλη σέλα και μεταξόνιο. Το βάρος που ανακοινώνει επίσημα η Kymco είναι 187 κιλά άδειο. Γεμάτο φτάνει τα 200 κιλά. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό με δυο χαμηλές ραχοκοκαλιές (θυμίζει χωροδικτύωμα στο μεσαίο τμήμα του) με τον κινητήρα να λειτουργεί και σαν ψαλίδι στον πίσω τροχό.

Το πιρούνι είναι “ολόκληρο” δηλαδή στηρίζεται από δύο πλάκες (πάνω και κάτω), όπως ελάχιστα σκούτερ της αγοράς. Η διάταξη αυτή – σε αντίθεση με την μονή πλάκα στήριξης του πιρουνιού που συναντάμε συνήθως – προσφέρει βελτιωμένη λειτουργία της ανάρτησης και μεγαλύτερη ακαμψία, αλλά και ακρίβεια στον μπροστινό τροχό.

ΤΡΟΧΟΙ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ-ΦΡΕΝΑ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Οι τροχοί είναι 15άρης μπροστά – μια διάμετρος που αποδίδει σχεδόν σαν τις 16 ίντσες – και 14άρης πίσω, για να αυξηθεί ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και να βοηθηθεί η γεωμετρία από πλευράς ευελιξίας στην αλλαγή κατεύθυνσης. Οι ζάντες έχουν φάλτσα τοποθετημένα μπράτσα και τα ελαστικά είναι της Maxxis (σε διαστάσεις 120/80 μπροστά και 150/70 πίσω).

Στον τομέα των φρένων έχει γίνει εξαιρετική δουλειά, με δυο μεγάλους 280άρηδες δίσκους μπροστά, με 4έμβολες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες και 240mm δίσκο πίσω. Όλες οι δισκόπλακες είναι τύπου μαργαρίτα. Το πιρούνι διαθέτει δυο πλάκες (όπως στις μοτοσυκλέτες) και έχει καλάμια διαμέτρου 41 mm. Στον πίσω τροχό υπάρχουν δύο αμορτισέρ, που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους.

ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Το δάπεδο δεν είναι επίπεδο, αφού για λόγους ακαμψίας και διαχείρισης του βάρους, της ιπποδύναμης και της ακαμψίας που πρέπει να έχει το πλαίσιο για να αντιμετωπίσει τις δυνάμεις που εφαρμόζονται πάνω του, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη υπάρχει ένα υψηλό τούνελ. Κάτω από αυτό περνούν οι δυο βασικοί σωλήνες του πλαισίου που γεφυρώνουν τον λαιμό του ψαλιδιού με την περιοχή που εδράζεται ο κινητήρας.

Ευτυχώς το πλάτος των μαρσπιέ είναι αρκετό και τα πόδια δεν μένουν εκτεθειμένα (όπως συμβαίνει σε άλλες περιπτώσεις και είναι πολύ ενοχλητικό), ενώ το μήκος του δαπέδου είναι τόσο μεγάλο που δύσκολα δεν θα βρει κάποιος την ιδανική τοποθέτηση των κάτω του άκρων. Μάλιστα μπορείς να αλλάζεις τη θέση των ποδιών ανάλογα με το στυλ οδήγησής σου. Ο αναβάτης κάθεται ψηλά, πάνω στο σκούτερ. Η ποδιά δεν έχει “κοψίματα” στο πίσω της μέρος για να πατούν πιο εύκολα τα πόδια στην άσφαλτο.

ΤΙΜΟΝΙ: Ψηλά τοποθετημένο είναι το τιμόνι προσφέροντας έτσι ένα καλό σημείο στήριξης των χεριών του αναβάτη. Είναι αρκετά μεγάλο, δημιουργώντας έτσι καλό μοχλό για το γύρισμα του μπροστινού τροχού και έχει αντίβαρα στα άκρα του, όπως και ποιοτικά γκρίπ και κυρίως… ρυθμιζόμενες μανέτες για τα φρένα. Το ύψος των άκρων του τιμονιού είναι τέτοιο, που ξεπερνάει τους καθρέφτες των αυτοκινήτων κατά τη διήθηση.

ΣΕΛΑ: Πλατιά σέλα, με λίγο όμως αφρώδες. Το ύψος της είναι κοντά στους 80 πόντους και γενικά η εργονομία και οι διαστάσεις του σκούτερ φροντίζουν τα ευρωπαϊκά αναστήματα και σωματότυπους. Μέχρι τα αναστήματα του 1.95μ μπορεί να φιλοξενήσει πάνω του το Xciting 400 χωρίς “στραμπουλήγματα” και κράμπες.

Οι κοντύτεροι αναβάτες πρέπει να καθίσουν πιο μπροστά στη σέλα για να πατήσουν τα πόδια τους στη γη. Το άνοιγμα της σέλας γίνεται από τον κεντρικό διακόπτη, γυρίζοντας το κλειδί και όταν ανοίξει μένει όρθια μέσω δυο μικρών αμορτισέρ. Το κάλυμμα είναι αντιολισθητικό.

ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Στο δεύτερο όροφο ανεβαίνει ο συνεπιβάτης, αφού η σέλα του είναι ψηλότερη από του αναβάτη. Αν είναι κοντύτερος πρέπει να πατήσει πάνω στο (αναδιπλούμενα-αλουμινένια, αλλά δυστυχώς χωρίς λάστιχο) μαρσπιέ για να ανέβει πιο άνετα. Αλλιώς θα πρέπει να διαθέτει ανοίγματα και προπονημένους προσαγωγούς στα πόδια…

Και για τον συνεπιβάτη το αφρώδες δεν είναι πολύ, αλλά και σε αυτή την περίπτωση την άνεση στις μεγαλύτερες διαδρομές φροντίζει το πλάτος της σέλας, παρά το πάχος της διογκωμένης πολυουρεθάνης. Για τη στήριξή του συνεπιβάτη υπάρχουν χειρολαβές στη σχάρα καθώς και ένα “ανάχωμα”-κόντρα στο μπροστινό τμήμα της σέλας του (που λειτουργεί και σαν μαξιλάρι για τον κόκκυγα του αναβάτη).

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Το ανώτερο τμήμα του αναβάτη δέχεται τον αέρα άνω των 100 km/h, ιδιαίτερα στην περιοχή του λαιμού (αναβάτης ύψους 1.80μ). Η ζελατίνα είναι χαμηλή και όπως είπαμε υπηρετεί την σπορ αισθητική του σκούτερ, ενώ αποδεικνύεται χρήσιμη στην αργή κίνηση της πόλης, αφού σου επιτρέπει να βλέπεις αυτά (δηλαδή αυτοκίνητα και δρόμος) που βρίσκονται μπροστά σου. Η φαρδιά ποδιά προστατεύει το κάτω μέρος του σώματος επαρκώς.

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα φουλφέις κράνος και μερικά ακόμα μικροπράγματα, ένα ελαφρύ μπουφάν, γάντια κ.λπ. Ο φωτισμός του χώρου γίνεται από ένα έξυπνο λαμπάκι LED.

Το κενό ανάμεσα στην ποδιά και στην αρχή της σέλας,  δεν θα μεταφέρει εύκολα αντικείμενα γιατί είναι ψηλό το τούνελ και περιορισμένος ο χώρος. Μπροστά, στο αριστερό τμήμα της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι με παροχή ρεύματος και σχετικά καλό βάθος για να βάζεις μικροπράγματα.

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Λόγω του ότι ο χώρος ανάμεσα στην ποδιά και τη σέλα είναι μικρός για να καθίσεις στη σέλα, πρέπει να περάσεις το πόδι σου ίσιο από μέσα του. Κάθεσαι στην ευρύχωρη σέλα – ειδικά στο πίσω της τμήμα – και πατάς το κουμπί της μίζας. Αυτή κάνει δυο περιστροφές και εκκινεί τον εξελιγμένο κινητήρα της Kymco. Ο ήχος στο ρελαντί θυμίζει περισσότερο κροτάλισμα, παρά πιστόνι που ανεβοκατεβαίνει, κάτι που συμβαίνει αμέσως μετά, μόλις ανοίξεις το γκάζι.

Η απόκριση του μονοκύλινδρου κινητήρα είναι πολύ καλή, οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι και η καλοσχεδιασμένη αθόρυβη μετάδοση επιταχύνει το σχετικά βαρύ σύνολο με απολαυστικό τρόπο. Περίφημη δουλειά έχει γίνει και στην τροφοδοσία που είναι άριστη σε όλες τις περιπτώσεις. Κι ενώ περιμένεις, λόγω διαστάσεων και βάρους, να νιώσεις περιορισμένος στην κίνηση της πόλης, τελικά οδηγείς το μεγάλο σκούτερ – που αντιδρά σαν ένα σώμα – ταχύτατα. Δύσκολα συναντάς τέτοιο maxi scooter, που κάνει ακριβώς αυτό που του ζητάς, κι ας είναι οι αναρτήσεις – κυρίως η πίσω – σφιχτές, στοιχείο που θα δυσκολέψει το 400, μόνο αν συναντήσει ανωμαλία πάνω σε στροφή υπό κλίση.

Στις αργές ταχύτητες της πόλης η μικρή ακτίνα στροφής του τιμονιού κάνει το σύνολο πιο ευέλικτο απ’ ότι υπαινίσσονται οι διαστάσεις του, βέβαια ποτέ δεν πρέπει να ξεχάμε ότι πρόκειται για maxi scooter που αισθάνεται καλύτερα εκτός πόλης και δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί τα 300άρια στα μποτιλιαρίσματα και τις επιβαρυνμένες καταστάσεις της πόλης.

Η σταθερότητα που προσφέρει το μεγάλο μεταξόνιο γίνεται εμφανής στις υψηλότερες ταχύτητες, ενώ κοντά στην τελική (150 km/h) και στις ανοιχτές στροφές μια μικρή ασάφεια σε προειδοποιεί διακριτικά. Γενικά το Xciting συμπεριφέρεται ουδέτερα στις στροφές, ενώ βελτίωση θα δει κάποιος αν αλλάξει τα λάστιχα Maxxis, που φοράει “από τη μαμά του”, τα οποία είναι μέτρια στο στεγνό, αλλά αποτελεσματικά (!) στο βρεγμένο οδόστρωμα.

Το καλό πιρούνι με τα μεγάλης διαμέτρου καλάμια συμπεριφέρεται άψογα, δίνοντας πολύ καλή πληροφόρηση στον αναβάτη, ενώ η βύθισή του σε έντονο φρενάρισμα είναι λογική.

Και ξέρετε, εδώ έχουμε να κάνουμε με τρία δισκόφρενα που αποτελούν σημείο αναφοράς και σε αίσθηση και σε δύναμη, ενώ αν το παρακάνει ο αναβάτης το ABS επεμβαίνει ευεργετικά, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών και κάνοντας την ακινητοποίηση ασφαλέστερη.

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Βγαίνοντας εκτός άστεως για ένα κοντινό ταξίδι, συναντήσαμε στον αυτοκινητόδρομο απότομες πολύ δυνατές ριπές αέρα. Πραγματικά στην Εθνική, ούτε καν τα μικρά αυτοκίνητα δεν τα έβγαζαν πέρα με τον αέρα… Εμείς από την άλλη γίναμε μάρτυρες ενός περίεργου φαινομένου που συναντάται ελάχιστες φορές σε σκούτερ και σπανίως σε μοτοσυκλέτες.

Φτάναμε ας πούμε στο άνοιγμα του δρόμου όπου εισπράτταμε την οργή του αέρα, εμείς (αναβάτης και συνεπιβάτης) κουνιώμασταν έντονα έτοιμοι να φύγουμε πάνω από το σκούτερ, τη στιγμή που το Xciting 400 συνέχιζε ανενόχλητο την πορεία του! Να σε τι κάνει καλό η αεροδυναμική και η κοντή ζελατίνα, η οποία όμως πρέπει να αλλαχθεί οπωσδήποτε αν ο ιδιοκτήτης του 400 ταξιδεύει συχνά εκτός πόλης. Συνεπιβάτης και αναβάτης φυσικά απολαμβάνουν ένα άνετο ταξίδι πάνω σε τούτο το Kymco, αφού οι διαστάσεις του και η “σελάρα” του φροντίζουν γι’ αυτό. Οι ρεπρίζ είναι καλές και οι προσπεράσεις των 80-120 km/h γίνονται με μιαν ανάσα, μια γκαζιά.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Η εταιρία ανακοινώνει 36 ίππους και η τελική ταχύτητα που μπορεί να δει κάποιος στο ψηφιακό κοντέρ είναι με επιμονή σχεδόν 160, κάτι που σημαίνει 150 km/h πραγματικά.

Τα 100 μέτρα διανύονται σε 7 δευτερόλεπτα από στάση και η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε έφτασε τα πολύ καλά 4.3 l/100 km, επίδοση που δίνει αυτονομία κοντά στα 290 km.

ΤΕΛΙΚΑ…

Μάλλον παραπλανητικό είναι τελικά το όνομα Xciting για το νέο 400 της Kymco. “Exciting” σημαίνει συναρπαστικό και αυτό το όνομα θα ταίριαζε περισσότερο σε ένα σπορ σκούτερ. Το Kymco Xciting 400i ABS είναι απολαυστικό, προβλέψιμο, συνεργάσιμο, ψύχραιμο και φιλικό, με ελαφρές σπορ τάσεις. Η πρόσφατη μόδα των κατασκευαστών είναι να επαναφέρουν την κατηγορία των 400 κυβικών στο προσκήνιο σαν εναλλακτική που θα συνδυάζει λίγο παραπάνω βάρος από τα 300άρια και ελαφρώς λιγότερη ιπποδύναμη από τα 500άρια… ή αν θέλετε… με περισσότερη ισχύ από τα 300άρια, και λιγότερα κιλά από τα 500άρια;

Το Kymco Xciting 400 καλύπτει αυτό ακριβώς το κενό και αντικαθιστά επάξια ένα 500, χρησιμοποιώντας έναν κινητήρα “διαμάντι”, ένα άκαμπτο πλαίσιο και εξαιρετικά φρένα. Όλα αυτά σε συνδυασμό με λογική τιμή (κοντά στα 5.900 ευρώ, τη στιγμή που γραφόταν η δοκιμή) του δίνουν πόντους και εφόδια για να ανταποκριθεί και να αντεπεξέλθει δυναμικά, στη μεγάλη μάχη των πωλήσεων.

 ΟΡΓΑΝΑ: Απλής μορφής ψηφιακά όργανα κολλημένα πάνω σε ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο. Οι ενδείξεις είναι ευκρινείς και πλήρεις, από τους μερικούς χιλιομετρητές, το ρολόι, μέχρι τη θερμοκρασία κινητήρα, στάθμη καυσίμου, κ.λπ. Δεξιά και αριστερά τα όργανα πλαισιώνονται από τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες.

ΦΩΤΑ / ΚΟΡΝΑ / ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ: Οι δυο μεγάλοι προβολείς στη μεσαία σκάλα δημιουργούν ένα σχήμα που θυμίζει φύλλο καναδέζικης σημαίας. Φωτισμός υπάρχει και στα πλάγια του σκούτερ (δεξιά-αριστερά από τους προβολείς), μόνο που είναι τόσο έντονος που έχεις διαρκώς την ενοχλητική εντύπωση πως κάποιος βρίσκεται δίπλα σου και κινείται παράλληλα με σένα… Η μεγάλη σκάλα είναι ισχυρή. Τα μπροστινά φλας είναι μεγάλα και τα οπίσθια μικρότερα. Όταν λειτουργούν παράγεται ένας χαρακτηριστικός βόμβος για να μην τα ξεχνούν αναμμένα οι ξεχασιάρηδες. Η κόρνα είναι δυνατή και οι διακόπτες “σκληρούτσικοι” στη λειτουργία τους.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Ένα πορτάκι ανοίγει στο τούνελ, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, και αποκαλύπτει την τάπα του ντεπόζιτου, που είναι αποσπώμενη και κλειδώνει με το κεντρικό κλειδί της ανάφλεξης.

ΣΤΑΝΤ / ΣΧΑΡΑ / ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Ευκολόχρηστα είναι και τα δυο σταντ του Xciting 400i, ενώ όταν χρησιμοποιείται το πλαϊνό, καλό θα ήταν να ενεργοποιείται και το πολύ χρήσιμο χειρόφρενο, που είναι τοποθετημένο στη δεξιά-κάτω πλευρά της ποδιάς. Η σχαρίτσα έχει και χειρολαβές, ενώ οι καθρέφτες είναι από τους καλύτερους που έχουμε δει ποτέ σε σκούτερ. Με καλό πεδίο, εύκολη ρύθμιση και σταθεροί.

ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Παροχή ρεύματος 12V, γάντζος στην ποδιά, φραγή στον κεντρικό διακόπτη, κεντρικό και πλάγιο στάντ, alarm στους διακόπτες, on-off φώτων, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη με κουμπί, αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 km, αλλαγή ιμάντα κάθε 20.000 km

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 399cc, με ηλεκτρονικό ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:36 ίπποi, στις 7.000 σ.α.λ / Ροπή 3,7 kgm, στις 6.00
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Tηλεσκοπικό πιρούν, με καλάμια διαμέτρου 41 mmι/ Δύο αμορτισέρ
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δύο δισκόφρενα, διαμ.280 mm/ Ένα δισκόφρενο, διαμ. 240mm
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
15 ίντσες / 14 ίντσες (ελαστικά 120/80 μπροστά και 150/70 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.570 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:795 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:12,5 lt
ΒΑΡΟΣ:187 kg (κενό)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Μοto Trend, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 85991

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ