Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Γερμανία 2024 : Ολοένα και ισχυρότερα τα σκούτερ
Αυξάνονται διαρκώς οι πωλήσεις των σκούτερ στη Γερμανία Η Γερμανία, μια παραδοσιακά “μοτοσυκλετιστική” αγορά, όπως και οι άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές… -
BS Battery Power Box PB-02: Εκκινητής (Jump Starter) Λιθίου με πολλές χρήσεις
Φορητός εκκινητής κινητήρων (Jump Starter) Tο νέο Power Box PB-02 είναι η τελευταία έκδοση του φορητού Jump Starter (εκκινητής λιθίου)… -
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ: Πώς θα είστε πάντα ορατοί στον δρόμο (μέρος Β’)
Επισημαίνοντας την παρουσία μας στο δρόμο Ένας από τους πιο βασικούς παράγοντες στον τομέα της ασφάλειας των δύο τροχών είναι… -
Μalossi: Variator για Honda SH Mode 125 Euro5 (2021>)
Τεχνολογία Μalossi Τα variator της Ιταλικής Malossi είναι εύκολα στην τοποθέτησή τους, όσο και στην δυνατότητα εξατομίκευσης του τρόπου λειτουργίας τους. Είναι ειδικά… -
Yamaha XMAX 300 2024, Δοκιμή: Smooth Operator
Φρεσκάροντας μια πετυχημένη συνταγή Κυβισμός: 292cc * Ιπποδύναμη: 28 ίπποι (20,6 kW) στις 7.250 rpm * Τελική ταχύτητα 139 km/h…