Η ιπποδύναμη του κινητήρα των 153 κυβικών εκατοστών φτάνει τους 13,6 ίππους, στις 8.500 στροφές ανά λεπτό, ενώ η κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι 2,24 λίτρα για 100 χιλιόμετρα. Το νέο Honda PCX 150 κυβικά έχει μια μεγάλη παράδοση να υπερασπίσει: αυτή του πολύ πετυχημένου PCX 125, με νέο εξελιγμένο κινητήρα, διατηρώντας φυσικά το σύστημα idle stop.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Suzuki Burgman 400: Ένα ακόμα πρωτότυπο που κινείται με υδρογόνο
Mε το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον Η Suzuki – και πολύ καλά κάνει – συνεχίζει να ερευνά το υδρογόνο ως… -
Γερμανία 2024 : Ολοένα και ισχυρότερα τα σκούτερ
Αυξάνονται διαρκώς οι πωλήσεις των σκούτερ στη Γερμανία Η Γερμανία, μια παραδοσιακά “μοτοσυκλετιστική” αγορά, όπως και οι άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές… -
BS Battery Power Box PB-02: Εκκινητής (Jump Starter) Λιθίου με πολλές χρήσεις
Φορητός εκκινητής κινητήρων (Jump Starter) Tο νέο Power Box PB-02 είναι η τελευταία έκδοση του φορητού Jump Starter (εκκινητής λιθίου)… -
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ: Πώς θα είστε πάντα ορατοί στον δρόμο (μέρος Β’)
Επισημαίνοντας την παρουσία μας στο δρόμο Ένας από τους πιο βασικούς παράγοντες στον τομέα της ασφάλειας των δύο τροχών είναι… -
Μalossi: Variator για Honda SH Mode 125 Euro5 (2021>)
Τεχνολογία Μalossi Τα variator της Ιταλικής Malossi είναι εύκολα στην τοποθέτησή τους, όσο και στην δυνατότητα εξατομίκευσης του τρόπου λειτουργίας τους. Είναι ειδικά…